جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در منطقه 13

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرگزاری خبرنگاران- شهرداری منطقه 13 با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه و مرکزی ، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.

جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت فانتزی، شهرداری منطقه به منظور خدمت رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر شهری و بزرگراهی در بارش های زمستانی ضمن آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری نسبت به جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه و مرکزی اقدام کرد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی بزرگراه شهید یاسینی به عنوان ورودی شرق تهران ، سایت اصلی برفروبی با استقرار ماشین آلات سبک و سنگین و مخازن دپوی شن مخصوص تجهیز شد.

وی با اشاره به تجهیز سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه گفت :اقدامات لازم برای شارژ مخازن شن و نمک اجرا شده و جانمایی مخازن زرد در بزرگراه ها و معابر اصلی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه از مدتی قبل فعالیت ستاد برفروبی منطقه آغاز شد ادامه داد : سرویس و راه اندازی دستگاه ها از قبیل (باب کت ، لودر و..) ، تهیه لوازم انفرادی برف روبی و تجهیز کارگران به لباس گرم و چیدمان مخازن شن در بزرگراه های اصلی ، تامین و تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی برای فصول سرد سال از دیگر تدابیر منطقه برای فصول سرد سال است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید