تبدیل بخشی از خیابان مطهری و بهشتی به پیاده رو ، فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ تر می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات برای اجرای طرح خیابان کامل در محدوده خیابان بهشتی و مطهری خبرداد.

تبدیل بخشی از خیابان مطهری و بهشتی به پیاده رو ، فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ تر می گردد

وبلاگ ساعت فانتزی: یوسف حجت با تاکید به راه اندازی خیابان کامل در شهر تهران با بیان این که مدیریت شهری به سمت ایجاد خیابان کامل حرکت می نماید، گفت: براساس طرح خیابان کامل، بخشی از خیابان تبدیل به پیاده رو خواهد شد، اما جهت خودرو حذف نمی گردد ولی عمدتا به خودروهای عمومی اختصاص داده می گردد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که در طرح خیابان کامل، فضای خیابان عمدتا به حمل و نقل عمومی اختصاص داده می گردد و فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ تر می گردد گفت: قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند، اما هنوز در خصوص این مهم تصمیم گیری نشده است، اما خیابان های مطهری و بهشتی از گزینه های محتمل خیابان کامل هستند.

وی با بیان این که براساس طرح خیابان کامل، پیاده روها تبدیل به محل های جذاب و با نشاط خواهند شد که تردد مردم در آن صرفا یک برطرف تکلیف بی روح نبوده و عابرین با آرامش و سرگرمی روبرو خواهند بود به ایسنا گفت: در مدیریت شهری جدید اولویت با مردم است.

منبع: چمدان

به "تبدیل بخشی از خیابان مطهری و بهشتی به پیاده رو ، فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل بخشی از خیابان مطهری و بهشتی به پیاده رو ، فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید