با دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد قهری نمی کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران/البرز رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: بدون شک فعالیت دستفروشان در مقابل مغازه ها و واحدهای صنفی مختلف باعث کاهش فروش و نارضایتی صاحبان این واحدها می گردد به همین دلیل دستفروشان باید نسبت به استقرار در فضاهای مشخص شده حساسیت داشته باشند تا حق عابرین و سایر مغازه داران را ضایع نکنند.

با دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد قهری نمی کنیم

عباس وحیدی در گفت وگو با وبلاگ ساعت فانتزی اظهار کرد: طبق روال هر سال در ایام منتهی به خاتمه سال و نوروز، شاهد افزایش تعداد دستفروشان در معابر و خیابان های شهر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری برای کاهش سد معبر و مزاحمت در عبور و مرور شهروندان طرح هایی را اجرایی می نماید، ادامه داد: بنا شده در سطح نقاط 10 گانه کرج فضاهایی را برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته گردد.

وی شرح داد: برای ساماندهی دستفروشان بیشتر بر روی نقاط مرکزی و پرتردد شهر مثل منطقه 9،8، 2 و 1 تمرکز شده است.

این مسئول اضافه کرد: فضاهایی که برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته شده به راحتی قابل دسترسی است و خللی در آمدزایی این افراد در روزهای خاتمهی سال ایجاد نمی نماید.

وحیدی اظهار کرد: برای جلوگیری از سد معبر در کرج در روزهای خاتمهی سال در کنار کوشش شهرداری احتیاج به همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی داریم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: طبق ماده 55 قانون شهرداری باید سد معبر در معابر و پیاده روها جمع آوری گردد ولی در شرایط فعلی برخورد قهری با دستفروشان به معیشت آنها ضربه می زند و درست نیست، به همین دلیل در مناطق مختلف شهر فضاهایی مشخص شده تا دستفروشان در آنها فعالیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: بدون شک فعالیت دستفروشان در مقابل مغازه ها و واحدهای صنفی مختلف باعث کاهش فروش و نارضایتی صاحبان این واحدها می گردد به همین دلیل دستفروشان باید نسبت به استقرار در فضاهای مشخص شده حساسیت داشته باشند تا حق عابرین و سایر مغازه داران را ضایع نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد قهری نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دستفروشان در روزهای پایانی سال برخورد قهری نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید