فراوری مرغ تا خاتمه سال بیش از مصرف خواهد بود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران گفت: فراوری مرغ در کشور بیش از مصرف است و تا خاتمه سال هم به همین شکل خواهد بود.

فراوری مرغ تا خاتمه سال بیش از مصرف خواهد بود

یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران در برنامه رادیویی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو 63 هزار تومان برای مصرف کننده است که به سبب عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین 55 تا 60 هزار تومان به دست مردم می رسد.

او درباره قیمت مرغ منجمد گفت: قیمت جدیدی که اعلام نموده اند 55 هزار تومان است که تقاضایی برای آن نیست به جهت اینکه الان قیمت مرغ گرم این است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران اضافه نمود: پیش بینی می کنیم تا خاتمه سال در بحث فراوری و عرضه هیچگونه مسئله ای نداشته باشیم. فراوری و عرضه کافی است و بیش از حد مصرف فراوری انجام می گردد. جوجه ریزی بیش از مصرف داخل صورت گرفته است و تا خاتمه سال بازار به همین روند ادامه پیدا می نماید. بالاترین قیمت مرغ اگر یک میزان تقاضا در ماه های خاتمهی سال بیشتر گردد به نرخ مصوب نزدیک می گردد .

او در مورد آمار فروش مرغ گفت: حدود 108 میلیون قطعه جوجه مصرف کل کشور در ماه است.

یوسف خانی درباره علت این مازاد فراوری گفت: قبل از آبان یعنی تا شهریور و مهرماه یک میزان فراوریمان کمتر بود. به همین جهت سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجد با قیمت 45 هزار تومان برای مصرف کننده کردند ولی فعلاً فراوریمان بیش از مصرف مان است و تا خاتمه سال هم به همین شکل خواهد بود.

وبلاگ ساعت فانتزی مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراوری مرغ تا خاتمه سال بیش از مصرف خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مرغ تا خاتمه سال بیش از مصرف خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید