ایمن سازی 60 کیلومتر از بزرگراه های منطقه 22

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه22 گفت: با خط کشی محوری و نصب تجهیزات ایمنی و ترافیکی، بزرگراه های این منطقه غربی مرکز ایمن سازی شده اند.

ایمن سازی 60 کیلومتر از بزرگراه های منطقه 22

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، سید فرهاد خدابخشی در این باره گفت: بزرگراه های شهید خرازی و شهید همدانی و آزادگان و آزادراه تهران-کرج در محدوده این منطقه از معابر مهم و پرتردد مرکز به شمار میرود که وظیفه اتصال بین استان های غربی به شهر تهران را به عهده دارند.

وی اضافه نمود: روزانه هزاران خودروی سبک و سنگین در این محورها تردد دارند که بخشی از این خودروها مسافران هستند که از 11 استان غربی کشور به تهران وارد می شوند. به همین منظور، ایمن سازی این محورها در دستور کار این معاونت نهاده شده است.

خدابخشی توضیح داد: درهمین راستا و به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات، نقاطی که در کمیته ایمنی و کاهش تصادفات با نظر پلیس راهور به عنوان نقاط دارای پتانسیل تصادف مطرح شده بود، به وسیله اکیپ های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه22 ایمن سازی و گاردریل ها، قطعات کاشن تانک، استوانه و تابلو های موردنیاز نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 اعلام کرد: در محدوده منطقه 22 نزدیک به 60 کیلومتر معابر بزرگراهی وجود دارد که در طرح استقبال از نوروز ایمن سازی این محورها در دستور کار نهاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایمن سازی 60 کیلومتر از بزرگراه های منطقه 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی 60 کیلومتر از بزرگراه های منطقه 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید