امکان راه اندازی پایانه صادراتی در شهرستان ها وجود دارد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، علی اصغر عباسزاده مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه آنالیز مسائل واحدهای تولیدی شهرستان مرند که با حضور داود گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند، غلامی سرپرست امور شعب بانک ملی شورای هماهنگی بانک های استان و عابدینی مدیرکل بورس منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار گردید، گفت: معافیت ها برمبنای گمرک ارائه نمی گردد بلکه بر مبنای کالا صورت می گیرد که هر ساله تغییر می نماید و مواردی به معافیت های اضافه می گردد.

امکان راه اندازی پایانه صادراتی در شهرستان ها وجود دارد

وی با اشاره به اینکه معافیت امور گمرکی چوب هم اکنون 5 درصد است، اضافه نمود: فعالان صنعت مبل و چوب شهرستان مرند، درخواست افزایش معافیت خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه دهند تا مورد آنالیز قرار بگیرد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان آذربایجان شرقی همچنین از حل مشکل ثبت سفارش کالا در استان اطلاع داد و مطرح نمود: طی دستورالعملی اختیارات ثبت سفارش به استان تفویض شد که از امروز مسائل ثبت سفارش در استان حل شد.

عباسزاده با اشاره به درخواست تولیدکنندگان شهرستان مرند جهت راه اندازی نمایندگی گمرک در شهرستان مرند گفت: ایجاد گمرک در شهرستان ها ممنوعیت قانونی برای دولت دارد اما امکان راه اندازی پایانه صادراتی با ارائه تسهیلات از سوی دولت، در شهرستان ها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امکان راه اندازی پایانه صادراتی در شهرستان ها وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان راه اندازی پایانه صادراتی در شهرستان ها وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید