اقدام عاجل برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام صورت گیرد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی و همچنین اجرایی کردن پروانه بی نام طرح های اقتصادی دو راه مناسب برای افزایش سرمایه گذاری ها و گسترش طرح های اشتغال زایی در استان است و در این خصوص دستگاه های اجرایی باید فعال شوند و در این زمینه اعتبارات لازم به سرعت اختصاص می یابد.

اقدام عاجل برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام صورت گیرد

وی شهرک های صنعتی را مراکز مهم اشتغال و سرمایه گذاری در استان دانست و اضافه نمود: کوشش ما جذب سرمایه گذار در این شهرک های صنعتی است و باید برای این مهم مشوق های سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.ش رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر جذب سرمایه گذار برای ایجاد شهرک های صنعتی تخصصی ادامه داد: باید برای ایجاد این شهرک ها به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم و در این راه برای ورود آنان تسهیلات لازم را ارائه دهیم.

وی ضمن اینکه از دستگاه های اجرایی خواست در خصوص تسریع در ارائه استعلام طرح های اقتصادی و اشتغال زایی اقدام نمایند، بیان داشت: اجرایی شدن طرح پروانه بی نام باید هر چه سریعتر انجام گردد چرا که این راهبرد می تواند یک تسهیل نماینده خوب در اجرای طرح های اقتصادی باشد.

استاندار ایلام در در خصوص منفی بافی برخی رسانه ها گفت: برخی از رسانه ها با ارائه اطلاعات غلط به دنبال سیاه نمایی و ایجاد فضای روانی بر علیه فعالیت های دولت در استان هستند که این امر باعث کاهش انگیزه دستگاه های اجرایی و منفی نمودن دیدگاه های مردم نسبت به دستگاه ها خواهد شد.

وی ادامه داد: نشر اخبار و اطلاعات درست می تواند بسیاری از مسائل پیش روی جامعه را رفع کند و اعتماد مردم را نسبت به رسانه ها و دولت نیز افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقدام عاجل برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عاجل برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید