7 روش برای افزایش انرژی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، برخی روزها حوصله اتمام کارتان را ندارید یا نمی توانید روی موضوع موردنظر تمرکز کنید. جالب است بدانید اگر پرانرژی باشید، احساس خوشحالی خواهید کرد. تحقیقات نشان داده اند، زمانی که پرانرژی باشید، احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.

7 روش برای افزایش انرژی

از طرف دیگر، زمانی که احساس خستگی می کنید، کارهایی که معمولاً انجام آن ها شما را شادمان می نماید، مانند تزئین خانه، آماده شدن برای رفتن به یک مهمانی یا برنامه ریزی برای یک مسافرت، باعث می شوند احساس ناتوانی و افسردگی کنید.

در ادامه روش هایی به شما معرفی خواهیم کرد که در مواقع کاهش سطح انرژی به شما یاری می نمایند انرژی خود را افزایش دهید.

1. ورزش کردن: حتی یک ورزش کوتاه مدت مانند پیاده روی 10 دقیقه ای باعث می گردد انرژی شما افزایش یافته و روحیه بهتری داشته باشید. این روش واقعاً مفید واقع می گردد. حتماً آن را امتحان کنید. افراد معمولاً می گویند به مقدار ای خسته هستند که نمی توانند ورزش نمایند؛ اما در واقع ورزش در حد معمولی به جای کاهش انرژی، آن را افزایش می دهد.

2. گوش دادن به موسیقی شاد: این روش یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های افزایش سطح انرژی محسوب می گردد.

3. به مقدار کافی بخوابید: اگر صبح ها زنگ ساعت باعث آزار شما می گردد، یعنی به مقدار کافی نخوابیده اید. بیشتر افراد بالغ باید حداقل 7 ساعت در شب بخوابند. خودتان را گول نزنید که به خواب کمتری احتیاج دارید.

4. کارهای خود را پرانرژی انجام دهید: تحقیقات نشان داده اند زمانی که افراد سریع تر حرکت می نمایند، سرعت سوخت وساز بدنشان افزایش می یابد. بعلاوه از آنجا که نحوه عملکرد افراد بر روی احساساتشان تأثیر می گذارد، اگر کارهای خود را پرانرژی انجام دهید، احساس پرانرژی تری خواهید داشت. زمانی که با تلفن صحبت می کنید، سرپا بایستید، سریع تر راه بروید و با حرکات بدنی بیشتری صحبت کنید.

5. با دوستان خود صحبت کنید: برقراری تماس و رابطه با دیگران واقعاً باعث افزایش انرژی می گردد. زمانی که کم حوصله هستید، با یکی از دوستان خود بیرون بروید و قدم بزنید.

6. کاری انجام دهید: اگر کارهایی وجود دارد که باید انجام دهید، یک مورد را انتخاب نموده و انجام دهید. به عنوان مثال اگر چند وقتی است قصد دارید کمد خود را مرتب کنید، این کار را انجام دهید. پس از اتمام کار متوجه می شوید که به طرز چشمگیری انرژی خود را افزایش داده اید. در میان لیست کارهایی که باید انجام دهید، همیشه یک کار قرار دهید که در عرض 5 دقیقه انجام می گردد.

7. از خوردن بپرهیزید: شاید زمانی که احساس خوبی ندارید، خوردن یک جعبه بستنی وسوسه انگیز به نظر برسد؛ اما در نهایت تمام کالری های اضافی حاصل از این بستنی ها باعث ناامیدی شما خواهند شد. در نتیجه زمانی که بی حوصله هستید، سراغ مواد غذایی نروید.

منبع: فوت و فن

به "7 روش برای افزایش انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش برای افزایش انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید