یورگن کلوپ: فقط برای اضافه کردن بازیکن، خرید نمی کنیم، اگر دنبال جابجایی هستید به اورتون بروید!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، فوتبال جهان- اولین کنفرانس خبری فصل پیش روی لیگ برتر انگلیس با اظهارات سرمربی تیم فوتبال لیورپول جذاب شد.

یورگن کلوپ: فقط برای اضافه کردن بازیکن، خرید نمی کنیم، اگر دنبال جابجایی هستید به اورتون بروید!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی افتتاحیه فصل پیش روی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و نوریچ سیتی از دشواری های یک تابستانی طولانی گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: پیش فصل، طولانی ترین تعطیلاتی نبود که تجربه کردیم اما یکی از سنگین ترین و سخت ترین ها به نظر می رسید. پیش فصل اهمیت زیادی برای ما دارد اما خیلی مورد علاقه ما نیست! بازی ها در شرایط سخت برگزار می شوند و مرتبا در حال سفر هستیم. ریتم معمول خودمان را داریم و غیر از مصدومان، همه بازیکنان فعال هستند. فصل جدید آغاز شده و باید از ابتدا بجنگیم. باید مجددا میل خودمان را برای پیروز شدن نشان دهیم و یک اتمسفر فوتبالی ایجاد کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: شایعات موجود درباره تیم را تکذیب می کنم. اگر دنبال جابجایی هستید به اورتون بروید. سر آن ها شلوغ تر است! اگر خریدی نداشته ایم، یعنی اینکه گزینه مناسب پیدا نکرده ایم. فقط برای اضافه کردن بازیکن، خرید نمی کنیم. مانه آماده است. روز گذشته اولین تمرین او با ما بود و کاملا همه چیز خوب پیش رفت. شاید او به میدان برود.فصل گذشته کیتا فراز و فرودهای زیادی داشت. او همچنان روی آمادگی جسمانی خود کار می نماید. این مسئله مهمی است زیرا فصلی طولانی پیش رو داریم. بسیار خوشحالم که کیتاکنار شکیری و آدام لالانا در نیمه دوم بازی با منچسترسیتی در جام خیریه تاثیر زیادی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورگن کلوپ: فقط برای اضافه کردن بازیکن، خرید نمی کنیم، اگر دنبال جابجایی هستید به اورتون بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: فقط برای اضافه کردن بازیکن، خرید نمی کنیم، اگر دنبال جابجایی هستید به اورتون بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید