کوشکی: بازیکنان پرسپولیس گفتند پنالتی نیست، من هم چیپ زدم!، مستحق شکست 3 بر یک نبودیم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، علیرضا کوشکی هافبک تیم فوتبال پیکان می گوید به این دلیل پنالتی اش را چیپ زده که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند پنالتی نبوده است.

کوشکی: بازیکنان پرسپولیس گفتند پنالتی نیست، من هم چیپ زدم!، مستحق شکست 3 بر یک نبودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی، علیرضا کوشکی هافبک تیم فوتبال پیکان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما آنچه را در توان داشت، نشان داد، اما شکست 3 بر یک، نتیجه ای نبود که مستحق آن باشیم.

وی درباره اینکه ضربه پنالتی اش را به شکل چیپ زد، گفت: بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند پنالتی نبوده است و یک میزان در این مورد بحث شد. با توجه به این شرایط، من هم تصمیم گرفتم ضربه چیپ بزنم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در واکنش به این پرسش که آیا با چیپ زدن پنالتی قصد داشته به تیمش روحیه بدهد، گفت: هم بحث روحیه دادن بود و هم دوست داشتم در این بازی، پنالتی ام را چیپ بزنم. خدا را شکر توپ گل شد، اما با وجود تلاشی که کردیم، متأسفیم که نتوانستیم زحمات کادر فنی را جبران کنیم.

کوشکی همچنین در مورد بحثی که با بازیکنان پرسپولیس پس از پنالتی داشت و در حالی که می خواست توپ را از آنها بگیرد پیروز به انجام این کار نشد، گفت: من رفتم توپ را بردارم و نمی دانم بازیکنان پرسپولیس در چه شرایطی بودند که توپ را ندادند. بحثی بود که حل شد و مسئله خاصی نبود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود پیکان و اینکه آیا این تصمیم درست بوده یا نه، گفت: من صحنه را ندیدم و ان شاءالله کارشناسان در این باره صحبت می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشکی: بازیکنان پرسپولیس گفتند پنالتی نیست، من هم چیپ زدم!، مستحق شکست 3 بر یک نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشکی: بازیکنان پرسپولیس گفتند پنالتی نیست، من هم چیپ زدم!، مستحق شکست 3 بر یک نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید