امیری: وقت صحبت درباره مسائل اقتصادی نیست و باید مسرور باشیم، 3 امتیار را نمی گرفتیم شرایط به ضرر داوران می شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که با توجه به بردی که این تیم مقابل صنعت نفت کسب کرد، نباید درباره مسائل اقتصادی صحبت کرد.

امیری: وقت صحبت درباره مسائل اقتصادی نیست و باید مسرور باشیم، 3 امتیار را نمی گرفتیم شرایط به ضرر داوران می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و بعد از دو سال امروز طرفداران مان آمدند و توانستیم خشنود شان کنیم. امروز یک بازی در خور نام پرسپولیس انجام دادیم و خدا را شکر با سه امتیاز همراه بود. امیدوارم این فرایند را ادامه بدهیم و پا قدم طرفداران که خوب بود و امیدوارم بتوانیم در آخر فصل هم آنها را خشنود کنیم.

وی درباره محاسبه نشدن یک گل پرسپولیس در شرایطی که توپ از خط دروازه عبور نموده بود، گفت: داور است و اشتباه هم می نماید. فقط امیدوارم تمام سعی و کوشش شان را بنمایند. چون این بازی می توانست مساوی گردد و یک تیم را متضرر نمایند. با این حال به تیم داوری خسته نباشید می گویم، چون ما سه امتیاز را گرفتیم و اگر این سه امتیاز را نمی گرفتیم، قطعاً شرایط به ضررشان می شد. امیدوارم داوران دقت بیشتری نمایند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از عملکرد او در این روزها تمجید می گردد و آیا از فرایندش راضی است یا نه، اعلام کرد: این کوشش ها باید موکول به نتیجه گردد. اگر نتیجه بگیریم این زحمات به چشم می آید، اما اگر آخر فصل نتیجه نگیریم یا در بازی های به جامانده تیم ملی نتیجه دلخواه حاصل نگردد، این کوشش ها بی اثر است. امیدوارم تمام این زحماتی که می کشیم در کنار کوشش بازیکنان دیگر که باعث می گردد کوشش من به چشم بیاید، با نتیجه همراه گردد.

امیری در واکنش به این اتفاق که پس از تعویض سعید آقایی خودش سرش را پایین انداخت و به دفاع چپ رفت و گویا دوست نداشت در این پست بازی کند، گفت: خیر، ما سرباز هستیم و بازیکن پرسپولیس محسوب می شویم. سرمربی تصمیم می گیرد ما کجا ایفای نقش کنیم و امیدوارم تا زمانی که می توانیم در لباس پرسپولیس خدمت کنیم، مثمرثمر باشیم.

وی درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس گفت: الان بعد از این برد راجع به این مسائل صحبت نکنیم بهتر است و اجازه بدهید خشنود باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط کلی لیگ و اینکه مدعیان آماده هستند و به نظر این تیم برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی خود کار سختی دارد، گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم و تمام تمرکز و کوشش مان روی تیم خودمان است. ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم شرایط مان بازی به بازی بهتر گردد.

امیری بعلاوه درباره حضور شهاب الدین عزیزی خادم در اردوی صنعت نفت پیش از ملاقات با پرسپولیس گفت: این سؤال را باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس بپرسید، اما از نظر من ایرادی ندارد. ای کاش تمام کسانی که در رأس فوتبال ما هستند، به تمام تیم ها سر بزنند و باعث دلگرمی آنها شوند. این شرایط باعث می گردد تیم ها به خصوص تیم های شهرستانی دلگرمی و انگیزه پیدا نمایند که یک مسئول عالی رتبه به آنها سر می زند. این مسئله اتفاق عجیبی نبوده و اتفاقی میمون و خجسته هم بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال پاداش بازیکنان را پس از دو برد اخیر پرداخت نموده است یا نه، اعلام کرد: بهتر است درباره این مسائل صحبت نکنیم و الحمدالله شش امتیاز از آن بازی ها گرفتیم و این مسئله از هر چیزی مهم تر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: وقت صحبت درباره مسائل اقتصادی نیست و باید مسرور باشیم، 3 امتیار را نمی گرفتیم شرایط به ضرر داوران می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: وقت صحبت درباره مسائل اقتصادی نیست و باید مسرور باشیم، 3 امتیار را نمی گرفتیم شرایط به ضرر داوران می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید