کادر درمان؛ نخستین کاربران واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، واکسن کووید 19 ممکن است برای نخستین بار به کارکنان بهداشت و درمان برای استفاده اضطراری داده گردد.

کادر درمان؛ نخستین کاربران واکسن کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از سی جی تی ان، واکسن کووید 19 ممکن است برای نخستین بار به کارکنان بهداشت و درمان برای استفاده اضطراری داده گردد.

گائو، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین در روز دوشنبه در یک مراسم براساس بررسی شرایط فعلی کرونا ویروس در سطح دنیا گفت: نخستین واکسن ها ممکن است تا خاتمه سال به منظور استفاده اورژانسی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی تزریق شوند.

طبق یک جدول زمانی معمولی، مدت زمان واکسن در دسترس حداقل 12 تا 18 ماه است؛ طبق گفته سازمان دنیای بهداشت، این واکسن تا خاتمه سال یا اوایل سال آینده آماده نخواهد شد.

گائو گفت: با توجه به فرایند فراوری واکسن ویروس کرونا در دنیا، اولین واکسن ها ممکن است تا خاتمه سال در موارد اضطراری به کارکنان مراقبت های بهداشتی داده گردد، پس از اثبات این که آزمایشات بالینی مؤثر بوده است.

گائو که یکی از اعضای آموزشگاه علوم چین و آموزشگاه علوم دنیا است ادامه داد: هر دارو و واکسن برای توسعه، زمان لازم دارند و باید از نتیجه آنها اطمینان حاصل کرد.

مقامات بهداشتی چین به تازگی اعلام کردند: انجام آزمایشات بالینی سه واکسن ویروس کرونا به مرحله بالینی رسیده و نتایج تحقیقات بالینی داروهای ضد بیماری کرونا نیز از سوی بعضی کشورها پذیرفته شده است.

در مقایسه با استاندارد معمولی که معمولاً هشت تا 20 سال طول می کشد تا یک واکسن جدید فراوری گردد، 18 ماه در حال حاضر یک سرعت عالی برای راه اندازی یک نسخه جدید از واکسن ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "کادر درمان؛ نخستین کاربران واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمان؛ نخستین کاربران واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید