پیکفورد: فقط قهرمانی می خواهیم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس می گوید او و هم تیمی هایش تنها اسم قهرمانی در یورو 2020 را می خواهند.

پیکفورد: فقط قهرمانی می خواهیم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی و به نقل از اسکای، انگلیس با فزونی 2 بر صفر برابر آلمان به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 راه یافت.جردن پیکفورد در نیمه اول یک مهار عظیم انجام داد تا انگلیس بتواند چهارمین کلین شیت خود را در یورو 2020 حفظ کند.

پیکفورد در هر نیمه یک سیو عظیم انجام داد تا انگلیس در راه رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی چهارمین کلین شیت خود را در یورو 2020 حفظ کند دروازه بان اورتون علی رغم فرم خوبش ، از جمله دو سیو مهم مقابل آلمان به موفقیت فردی فکر نمی کند.

وی گفت: برای من ، این بسیار خوب است اما فقط من تنها نیستم این کار 11 یک نفره است و همه برای حفظ آن بسیار سخت کوشش می کنیم. ملاقات با آلمان بازی خوبی بود و برای من هم بازی خوبی بود . شما فقط باید آماده باشید، سطح تمرکز باید بالا باشد و من باید در تمام طول بازی 100 درصد باشم.

پیکفورد صندلی خود را به اسم دروازه بان شماره یک گرت ساوت گیت در بین دروزاه محکم نموده است.

وی ادامه داد: ما هر روز سخت کار می کنیم و برای رسیدن به اسم قهرمانی تمام کوشش خود را خواهیم کرد.

انگلیس روز شنبه برای صعود به مرحله نیمه نهایی برابر اوکراین قرار می گیرد.

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، انگلیس برای دومین بار در یک تاریخ توانسته است در 4 ملاقات ابتدایی خود در یورو دروازه خود را بسته نگه دارد. اولین بار در سال 1966 بود که این تیم توانست به تنها افتخار عظیم خود یعنی قهرمانی در جام جهانی دست یابد.

انتهای پیما

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیکفورد: فقط قهرمانی می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکفورد: فقط قهرمانی می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید