پراندلی: برابر نیجریه عملکرد فوق العاده ای داشتیم، گل اول حریف کاملا خطا بود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا با ابراز از عملکرد شاگردانش در بازی محبت آمیز برابر نیجریه ادعا کرد گل اول عقاب ها نادرست بوده است.

پراندلی: برابر نیجریه عملکرد فوق العاده ای داشتیم، گل اول حریف کاملا خطا بود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) در استادیوم کریون کاتیج لندن برابر نیجریه نهاده شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه پیدا کرد. جوزپه روسی گل اول بازی را به سود ایتالیایی ها به ثمر رساند که این اولین گل او از ماه ژوئن سال 2011 بود اما در ادامه نیجریه 2 گل زد هرچند گل امانوئله جاچرینی همه چیز را به تساوی کشاند.

چزاره پراندلی در خاتمه این بازی به شبکه رای گفت: عملکرد فوق العاده ای داشتیم و فوتبالی زیبا را به نمایش گذاشتیم هرچند نتیجه باب طبع مان نبود. دوست دارم همواره چنین عملنمودهایی را از تیمم ببینم.

در این بازی پراندلی، جوزپه روسی را در کنار ماریو بالوتلی به عنوان زوج هجومی تیمش به میدان فرستاد و به نظر می رسید که از همکاری این 2 مهاجم تیم های فیورنتینا و میلان راضی است.

سرمربی تیم ملی ایتالیا اضافه کرد: روسی و بالوتلی بارها با یکدیگر همکاری کردند. البته ما در این بازی مرتکب یک اشتباه بسیار وحشتناک شدیم و آن زمانی بود که پس از زدن گل نخست سعی کردیم بدون ایجاد هیچ خطری روی دروازه حریف حفظ توپ کنیم در حالی که باید برای زددن گل دوم کوشش می کردیم. ما در عرض بیشتر حرکت می کردیم. دیامانتی بین خطوط به خوبی جاگیری نموده بود. در ابتدای بازی با 4 یا 5 پاس متوالی به شیوه ای فوق العاده خود را به دروازه حریف رساندیم.

پراندلی سپس اشاره ای هم به قضاوت بازی داشت: گل اول نیجریه کاملا خطا بود اما ما نیمه پر لیوان را می بینیم و آن عملکرد خوبی بود که تیم داشت.

بازی محبت آمیز با نیجریه آخرین بازی تیم ملی ایتالیا در سال 2013 بود، سالی که به نظر پراندلی مثبت و پر از رویداد های امیدوار کننده بوده است. او گفت: اکنون از بابت بسیاری مسائل مطمئن هستیم و فقط چند چیز مانده که باید روی آنها کار کنیم و این را هم به موقع انجام خواهیم داد. 2013 سال مثبتی بود چون ما عملکرد خوبی در جام کنفدراسیون ها داشتیم و جواز صعود به جام جهانی را 2 دور مانده به خاتمه مرحله انتخابی کسب کردیم.

منبع: تسنیم

به "پراندلی: برابر نیجریه عملکرد فوق العاده ای داشتیم، گل اول حریف کاملا خطا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: برابر نیجریه عملکرد فوق العاده ای داشتیم، گل اول حریف کاملا خطا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید