نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی الاهلی متخصص شکست های 5 گله!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نمایندگان ایران در خاتمه هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بهترین عملکرد را از خود نشان داده اند.

نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی الاهلی متخصص شکست های 5 گله!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، حساب توئیتری نواف الآسیوی که متعلق به کشور عربستان است و به آنالیز اتفاقات فوتبال آسیا می پردازد، پس از شکست 5 بر 2 الاهلی عربستان مقابل استقلال به نکات آماری زیر اشاره نمود:

تیم های ایرانی با کسب 8 امتیاز، بهترین عملکرد را در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میان کشورهای مختلف داشته اند. نمایندگان قطر با کسب 5 امتیاز، تیم های اماراتی با 4 امتیاز و نیز نمایندگان کشورهای ازبکستان و عربستان با 2 امتیاز، در رده های بعدی قرار دارند.

برای اولین بار در بیش از 15 سال گذشته، باشگاه های سعودی نتوانستند در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا حتی یک پیروزی کسب نمایند.

برای اولین بار در تاریخ مسابقات، الاهلی عربستان با 5 گل مغلوب شد.

تیم های لاورنتیو رگکامپ در دو سال آخر مربیگری او، هفت بار با دریافت 5 گل مغلوب شده است. دو شکست 5 بر یک مقابل شباب الاهلی، شکست 5 بر صفر مقابل الزورا و شکست های 5 بر یک مقابل العین، الزورا و شارجه، نتایجی بودند که الوصل در زمانی که رگکامپ راهنمایی آن را بر عهده داشت، ثبت نموده است.

بازیکنان النصر تا به امروز در این فصل، 12 پنالتی به رقبای خود داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی الاهلی متخصص شکست های 5 گله!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی الاهلی متخصص شکست های 5 گله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید