نقشه غارهای استان خراسان جنوبی تهیه گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید روی حرف و تصمیمی که می گیریم قاطعانه ایستادگی کنیم گفت: باید نقشه غارهای خراسان جنوبی تهیه و آنهایی که قابلیت گردشگری دارند شناسایی گردد.

نقشه غارهای استان خراسان جنوبی تهیه گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی از بیرجند، همایون نخعی نژاد ظهر امروز در کارگروه غارشناسی خراسان جنوبی گفت: در تمامی جلسات بارها تکرار کردیم حواسمان باید جمع باشد که نخستین احتیاج استان خراسان جنوبی اشتغال است.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیتها و پتانسیل های زیادی در بخشهای مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی و صنعتی است و باید هر ظرفیت و پتانسیلی که به خراسان جنوبی اضافه گردد به نفع این مردم و استان باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیتها و پتانسیل خراسان جنوبی در راستای مالی شدن و ارزش اضافه نموده استفاده کرد گفت: به سرمایه گذاران توجه زیادی گردد زیرا بعضی اختلافات محلی دستگاه ها سرمایه گذاران را منتظر گذاشته است.

ظرفیت غارها و معادن خراسان جنوبی در راستای اشتغال زایی استفاده گردد

نخعی نژاد اضافه کرد: باید از ظرفیت خراسان جنوبی مانند غارها و معادن در راستای اشتغال زایی و سرمایه گذاری استفاده گردد و در تصمیم گیری ها قاطعانه عمل کنیم.

وی با انتقاد از اینکه گاهی در تصمیم گیری ها انعطاف داریم گفت: نباید سرمایه گذار و مردم را اذیت کنیم و غارهایی که ظرفیت و قابیلت گردشگری دارند را شناسایی کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: منتظر نگه داشتن سرمایه گذاران و مردم نشان از ضعف مدیریتی ما است و با توجه به محدود بودن اعتبارات خراسان جنوبی باید هزنیه مورد احتیاج غارها نیز برآورد گردد.

موضوع غار جهنم تمام شده است و باید سرمایه گذار به کارخود ادامه دهد

نخعی نژاد با انتقاد از اینکه چرا هر روز بعضی مدیران حرفشان را عوض می نمایند اضافه کرد: باید طرح و حرفی که می زنیم بر مبنای عقلانیت و قانون باشد و باید روی آن ایستادگی کنیم و اگر گفته های خود را کنار بگذاریم مطمئناً مردم را اذیت نموده ایم.

وی با بیان اینکه موضوع غار جهنم تمام شده است و باید سرمایه گذار به کارخود ادامه دهد تا اشتغال ایجاد گردد گفت: هر فردی که در تصمیم گیری دچار اشتباه شده است باید هزینه سرمایه گذار را بدهد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر مجموعه غاز جهنم به عنوان غار شناخته شده است و قابیلت گردشگری دارد باید به عنوان غار باقی بماند اما دستگاه ها مربوطه گفته اند که این مجموعه غاز نیست بلکه تنها یک حفره است.

نخعی نژاد اضافه کرد: هنگامی که این منطقه به سرمایه گذار واگذار شده است و اکتشافات معدنی صورت گرفته است چرا مردم و سرمایه گذار را اذیت می کنیم.

وی با بیان اینکه باید غارهایی که برای حوزه گردشگری عمومی می تواند مورد استفاده باشد شناسایی گردد خواهان تهیه نقشه از غارهای خراسان جنوبی شد.

منبع: تسنیم

به "نقشه غارهای استان خراسان جنوبی تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه غارهای استان خراسان جنوبی تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید