مونسان وارد اصفهان شد، بازدید از کارگاه فراوری هنر سنتی فیروزه کوبی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استقبال مسئولان استانی وارد استان اصفهان شد.

مونسان وارد اصفهان شد، بازدید از کارگاه فراوری هنر سنتی فیروزه کوبی

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز شنبه 28 مهر 97 با استقبال مسئولان استانی وارد شهر اصفهان شد.

معاون رئیس جمهوری پس از ورود به اصفهان، از بزرگ ترین کارگاه فراوری هنر سنتی فیروزه کوبی در دولت آباد بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از کارگاه های فاخر صنایع دستی اصفهان تاکیدکرد: برندسازی و ایجاد اعتمادسازی برای خریداران نقش مهمی در بهره مندی مالی فراورینمایندگان صنایع دستی ایفا می نماید.

مونسان تاکیدکرد: باید کوشش کنیم تا ارگانها و اداره های دولتی از صنایع دستی فاخر ایرانی برای ارائه هدایای خود استفاده نمایند.

مونسان همچنین کارگاه فاخر صنایع دستی هنر قلمکاری در شهر خورزوق را مورد بازدید قرار داد.

معاون رئیس جمهوری در بازدید از کارگاه فاخر صنایع دستی هنر قلمکاری درشهر خورزوق توضیح داد: استان اصفهان با تلفیق هنر و فناوری از پیروز ترین مناطق کشور در امرفراوری و عرضه صنایع دستی به شمار می رود.

مونسان توضیح داد: سنت های غنی ایرانی همیشه نقش مهمی در تفکر هنرمندان سنتی برای فراوری صنایع دستی در طول تاریخ ایفا نموده است.

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسجد تاریخی شهر سین در اصفهان از دیگر برنامه های روز اول این سفر بود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از این مسجد با اشاره به اهمیت تاریخی ومذهبی این مسجد بر مرمت آن مطابق با اصول علمی میراث فرهنگی تاکید نمود.

منبع: میراث آریا

به "مونسان وارد اصفهان شد، بازدید از کارگاه فراوری هنر سنتی فیروزه کوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان وارد اصفهان شد، بازدید از کارگاه فراوری هنر سنتی فیروزه کوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید