مورینیو: فلینی، مارادونا نیست اما سزاوارتمجید است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از ستاره این روزهای تیم خود یعنی مروان فلاینی پرداخت.

مورینیو: فلینی، مارادونا نیست اما سزاوارتمجید است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی و به نقل از ساکرنت، مروان فلاینی بار دیگر ارزش های خودش را ثابت کرد و موفق شد با گل دقیقه 90 خود در بازی برابر یانگ بویز، جور مهاجمان ناکام یونایتد را بکشد و صعود این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

ژوزه مورینیو درباره این بازیکن بلژیکی که در ابتدا بازی او با نقدها زیادی همراه بود گفت: فکر می کنم الان مردم به ارزش های مروان پی بردند. مردم فهمیدند که او مارادونا نیست ولی سزاوارتمجید است. او بازیکن مهم و مفیدی برای ماست. او این فصل و فصل قبل کارهایی برای ما انجام داد که مهاجمان نتوانستند انجام دهند یعنی زدن گل های مهم. او بازیکن خیلی مهمی است و می تواند در پست های مختلف برای ما بازی کند. برابر برنلی، در پست مدافع به میدان رفت و در بعضی مواقع مهاجم است و در بعضی دیدارها هم در پست هافبک میانی بازی نموده است.

منچستریونایتد باید امروز (شنبه) برابر ساوتهمپتون بحران زده قرار بگیرد؛ دیداری که احتمال می رود فلاینی برای دومین بازی پیاپی از ابتدا برای تیمش به میدان برود و با توجه به غیبت لیندلوف، دارمیان و روخو، دیگو دالوت نیز به احتمال زیاد برای یونایتد به میدان خواهد رفت.

سرمربی پرتغالی یونایتد در بخش پایانی صحبت های خود بر حفظ داوید دخئا درون دروازه این تیم تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مورینیو: فلینی، مارادونا نیست اما سزاوارتمجید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: فلینی، مارادونا نیست اما سزاوارتمجید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید