منچستریونایتد - آرسنال؛ به یاد گذشته، به امید آینده

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، هر چند جدال منچستریونایتد و آرسنال برخلاف سال های نه چندان دور نبردی برای قهرمانی لیگ برتر نیست اما حداقل برای طرفداران 2 تیم همان جذابیت سابق را دارد.

منچستریونایتد - آرسنال؛ به یاد گذشته، به امید آینده

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی ، نیم دهه از روزهایی که حداقل یکی از 2 تیم آرسنال و منچستریونایتد در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بودن، گذشته اما برای طرفداران هنوز چیزی عوض نشده است. برای آنها این رقابت، یادآور روزهای خوش گذشته های نه چندان دور است؛ همان دورانی که هر بازی برگشت رقبای قدیمی، معین کننده نام تیم قهرمان فصل بود.

شرایط فعلی

حالا هر 2 تیم به دور از داعیه های قبلی و در شرایطی خاص، ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) به وقت تهران در استادیوم اولدترافورد منچستر، بازی هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس را انجام می دهند. آرسنال پس از برتری حماسی 4 بر2 در دربی خانگی لندن مقابل تاتنهام حال خوبی دارد و با30 امتیاز در رده چهارم به پیشروی بیش تر می اندیشد. منچستریونایتد در ادامه سریال امتیاز از دست دادن متوالی ش تنها توانست از شکست مقابل ساوتهمپتون فرار کند و حالابا 22 امتیاز در رده هفتم جا خوش نموده است.

غایبان بازی

رشفورد، دارمیان، اسمالینگ، بیلی و والنسیا، بازیکنان درگیر مصدومیت منچستریونایتد هستند. در این شرایط سانچس و لیندلوف قطعا به این بازی نمی رسند و یانگ هم به دلیل محرومیت غایب است. در سوی مقابل، آرسنال بدون ژاکای محروم و احتمالا اوزیل ناآماده پا به زمین رقیب می گذارد.

رویارویی های قبلی

در 227 رویارویی قبلی، آرسنال 82 پیروزی به دست آورده، منچستریونایتد 98 بارطعم برتری را چشیده و 47 رقابت برنده نداشته است.

نکات کلیدی

آرسنال در 13بازی اخیر لیگی شکست نخورده است.

منچستریونایتد با بیشترین اختلاف امتیاز ممکن با آرسنال در تاریخ نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف رقیب می رود.

منچستریونایتد در 10 رویارویی اخیر تنها 3 بار به آرسنال باخته است.

ترکیب احتمالی

منچستریونایتد: دخه آ، شاو، دالوت، اسمالینگ، جونز، ماتیچ، لینگارد، هررا، پوگبا، مارسیال و لوکاکو

آرسنال: لنو، سوکراتیس، مصطفایی، هولدینگ، توریرا، بیرین، گوئندوری،کولاسیناچ، رمزی، اوبامیانگ و لاکازت

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچستریونایتد - آرسنال؛ به یاد گذشته، به امید آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد - آرسنال؛ به یاد گذشته، به امید آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید