معرفی هتل فلگ زوریخ ، 2 ستاره

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، هتل فلگ زوریخ | THE FLAG ZÜRICH

اگر قصد دارید برای مسافرت به کشور سوئیس و شهر زوریخ بروید، پیشنهاد می کنیم که بسته به بودجه ای که برای هزینه محل اقامتتان در نظر گرفته اید، به هتل فلگ زوریخ (THE FLAG ZÜRICH) نیز سر بزنید. در این هتل 2 ستاره انواع امکانات رفاهی همانند: اینترنت پر سرعت رایگان، نگهبانی 24 ساعته، لابی 24 ساعته، اتاق کنفرانس اختصاصی، مرکز مخصوص تناسب اندام برای مسافرانی که در این هتل اقامت می نمایند، …. و امکانات دیگر بسیاری را در اختیار داشته باشید. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل فلگ زوریخ را با مرکز شهر زوریخ را به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل فلگ زوریخ ، 2 ستاره

خدمات رفاهی هتل فلگ زوریخ

پرچم و نماد هتل فلگ زوریخ را هنرمندان بین المللی طراحی نموده اند که در آن مفهومی منحصر به فرد را در کانسپتی بصری درباره خدمات این هتل را ارائه می نمایند. در هر اتاق این هتل یک دستگاه قهوه ساز شخصی قرار گرفته است و بعلاوه برای افرادی که علاقه مندند تا بدون اتلاف وقت چیزی بخورند، یک یخچال مجهز در سایز بزرگ تعبیه شده است.

یکی از جذابیت های این هتل این است که در نزدیکی محل قرار گیری یکی از نمایشگاه های محلی که به وسیله هنرمندان محلی برگزار شده است قرارگرفته است و البته آثار این هنررا در لابی این هتل نیز می توانید مشاهده نمایید.

تا هر زمانی که در این هتل اقامت دارید می توانید از بوفه صبحانه این هتل به صورت آزاد بهره ببرید و هر چیزی که می خواهید را نوش جان نمایید. تمامی غذاهایی که در منوی صبحانه این هتل سرو می شوند از محصولات طبیعی و محلی هستند و معمولا از نان محلی، پنیر، نان تست، ماست، میوه های تازه، غلات، تخم مرغ، قهوه و چای و آب میوه تشکیل شده است. مسافران این هتل می توانند از دوشنبه تا آدینه از ساعت 7 صبح تا 10 صبح و در تعطیلات آخر هفته از 7 صبح تا 11 صبح از بوفه صبحانه استفاده نمایند.

مرکز تناسب اندامی که این هتل برای مسافران و مراجعانش در نظر گرفته است در فاصله تنها 300 متری این هتل قرار گرفته است و از انواع تجهیزات ورزشی پیشرفته و روز جهان نیز برخوردار است و مسافران این هتل را در اجرای برنامه های ورزشیشان یاری خواهد کرد. در این هتل با این که پرسنل به زبان انگلیسی هم مسلط هستند ولی به صورت عمومی به زبان سوئیسی صحبت می نمایند به همین دلیل اگر گذرتان به این هتل افتاد، بد نیست که بعضی از کلمات کلیدی و مهمی که ممکن است که در هتل به کار ببرید را بدانید.

دراین هتل مسافران می توانند در صورت احتیاج، سالن کنفرانس و جلسه این هتل را که 60 متر مربع است را رزرو نمایند. اتاق های مسافران این هتل روزانه نظافت کامل می گردد و بعلاوه نباید از یاد ببریم که به شما بگوییم که این هتل خدمات خشکشویی را نیز به مسافرانش ارائه می دهد. امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.

ورود به هتل از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا 11 شب می باشد. اگر در سفرتان به همراه خود فرزندتان را می برید باید بدانید که این هتل، برای نوزادان و بچه ها 5 ساله هزینه ای دریافت نمی کند اما بچه های که در رده سنی تا 3 سال، 4 تا 5 سال و بالای 6 سال را برای هر شب اقامت، 50 پوند استرلینگ دریافت می کند.

امکانات تفریحی هتل فلگ زوریخ

از جمله امکانات تفریحی هتل فلگ زوریخ می توان به منظره زیبای شهر زوریخ که همه اتاق های این هتل از آن موهبت استفاده می برند را نام برد. بعلاوه بدون در نظر گرفتن ستاره های این هتل، به گفته مهمانان این هتل اتاق های آن زیبا و راحت و خودمانی هستند.

بعلاوه مجموعه ورزشی این هتل که شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، … و بسیاری از خدمات دیگر است را که در قسمت بالاتر شرح دادیم را نباید از فهرست امکانات تفریحی این هتل حذف نماییم.

امکانات اتاق های هتل فلگ زوریخ

هتل فلگ زوریخ دارای 101 اتاق مهمان و سوئیت است که هر کدام دارای امکاناتی کامل و مختلف می باشند. هر کدام از اتاق های این هتل دارای طراحی مختلفی می باشند و سبکی متفاوت از یکدیگر دارند.

یکی از مواردی که در طراحی اتاق های این هتل به خوبی رعایت شده ایت این است که نورپردازی و جنس الیافی که در این اتاق ها به کار رفته است، حس فضایی معقول و راحت و در یک کلام خانه را به مسافران می دهد.

تمامی اتاق های این هتل دارای فضای نشیمن، میز کار، دوش و حمام شیشه ای، یخچال بزرگ، قهوه ساز، بشقاب به همراه قاشق و چنگال، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، پنجره های ضد صدا، اینترنت پر سرعت و رایگان، رابط USB، کلیدهای کامپیوتری و تلویزیون های صفحه تخت می باشند.

انواع اتاق های هتل فلگ زوریخ

  • اتاق های کلاسیک (CLASSIC): هتل فلگ زوریخ دارای 71 اتاق کلاسیک است که هر کدام از این اتاق ها دارای فضایی 18 متری هستند.
  • اتاق های کامفورت (COMFORT): تعداد اتاق های کامفورت، 19 اتاق می باشد که هر کدام 22 متر مربع هستند.
  • اتاق های اکزکیوتیو (EXECUTIVE): 8 اتاق هم سهم اتاق های اکزکیوتیو است که هر کدام 26 متر مربع مساحت دارند.
  • اتاق های لافت (LOFT): اتاق های لافت هم که در واقع سوئیت های هتل هستند، 3 سوئیت 30 متری هستند که دسترسی مستقیم به تراس و پشت بام هتل دارند و دیدی فوق العاده را در اختیار کسانی که در این سوئیت ها اقامت می نمایند، می گذارد.

فاصله هتل تا جاذبه های مشهور زوریخ

موزه طراحی: فاصله هتل تا این موزه 1.4 کیلومتر است. اگر بخواهید با ماشین بروید 7 دقیقه و پیاده 11 دقیقه زمان می برد.

خانه اپرا زوریخ: فاصله هتل تا خانه اپرا 4.7 کیلومتر است. اگر بخواهید با ماشین بروید 16 دقیقه زمان می برد.

موزه ملی سوئیس: فاصله هتل تا این موزه 3.7 کیلومتر است. اگر بخواهید پیاده بروید تنها 54 دقیقه در راه هستید و با ماشین 16 دقیقه.

باغ وحش زوریخ: فاصله هتل تا ای باغ وحش 6.1 کیلومتر است. با ماشین تنها 20بین 20 الی 26 دقیقه در راه هستید.

شهر قدیمی لیندهاف: فاصله هتل تا تا این قسمت شهر زوریخ، 3.9 کیلومتر است. با ماشین 18 دقیقه و پیاده 54 دقیقه در راه هستید.

دریاچه زوریخ: فاصله دریاچه تا هتل 30 کیلومتر است. با ماشین 54 دقیقه در راه رسیدن به این دریاچه هستید.

خیابان بانهوف: فاصله این خیابان تا هتل 4.3 کیلومتر است. با ماشین 17 دقیقه و پیاده 54 دقیقه راه است

ایستگاه راه آهن زوریخ: فاصله هتل تا این ایستگاه 3.6 کیلومتر است. با ماشین 11 دقیقه فاصله دارید.

فرودگاه بین المللی بازل: فاصله هتل تا این فرودگاه 8.9 کیلومتر است. 16 دقیقه فاصله زمانی با ماشین وجود دارد.

فرودگاه بین المللی زوریخ: فاصله هتل تا این فرودگاه 76.1 کیلومتر است. با این فرودگاه تنها 57 دقیقه با ماشین راه است.

فرودگاه بین المللی فردریشفن: فاصله هتل تا این فرودگاه 83.8 کیلومتر است. با این فرودگاه با استفاده از ماشین 2 ساعت و 4 دقیقه فاصله زمانی وجود دارد.

موقعیت هتل فلگ زوریخ

می توانید موقعیت مکانی هتل فلگ زوریخ را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئیس، زوریخ 8048، خیابان بسلرزترز شماره 100

Baslerstrasse 100, 8048 Zürich, Switzerland

منبع:booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل فلگ زوریخ ، 2 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فلگ زوریخ ، 2 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید