مصدومیت آسنسیو، دردسری دیگر از برگزاری اردوی های پیش فصل در آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، در مصدومیت شدید هافبک تهاجمی اسپانیایی تیم رئال مادرید در آستانه آغاز فصل جدید، انتخابی مکانی نامناسب برای برگزاری بازی های تدارکاتی بی تأثیر نبوده است.

مصدومیت آسنسیو، دردسری دیگر از برگزاری اردوی های پیش فصل در آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی و به نقل از نشریه مارکا، این روزها تیم های اروپایی در اقصی نقاط دنیا، اردوهای آماده سازی شان را برای آغاز فصل جدید برپا کرده اند. در این میان 11 تیم در یک تورنمنت تدارکاتی با عنوان جام قهرمانان بین المللی شرکت کرده اند که نیمی از این بازی ها در آمریکا برگزار می شود و نیمی دیگر در خاور دور.

برگزاری این اردو های با توجه به مسافتی که تیم ها برای انجام بازی های شان می پیمایند فشار تمرینات را به اندازه کافی روی بازیکنان افزایش می دهد اما زمانی که به این عوامل بازی روی چمن نامناسب هم افزوده می شود، آن وقت کار از مرحله فشار آمدن به بازیکنان می گذرد و سلامت آنها تهدید می شود و این همان اتفاقی است که در چند فصل اخیر برای برخی از بازیکنان اروپایی مسافر تورهای آمریکای شمالی رخ داده و آخرین مورد آنها هم مارکو آسنسیو، هافبک هجومی رئال مادرید بوده است.

رئال مادرید بامداد امروز در ورزشگاه فدکس فیلد لند اوور مقابل آرسنال به میدان رفت، ورزشگاه که نامناسب بودن وضعیت چمن آن زبانزد است. رئال مادرید روی چمنی بازی کرد که مخصوص برگزار بازی های فوتبال آمریکایی است و حتی در میان ورزشکاران این رشته ورزشی هم به زمینی نامناسب معروف است. این ورزشگاه و چمنش زمین خانگی تیم واشنگنتن رداسکینز محسوب می شود، تیمی که بیشترین تعداد مصدومیت ها در لیگ فوتبال آمریکایی را داشته است.

مسائل مالی رداسکینز سبب شده که این باشگاه درآمدهای کافی برای ارتقای کیفی چمن ورزشگاهش نداشته باشد. چمنی که برای این ورزشگاه استفاده شده متناسب شرایط جوی منطقه جغرافیایی آن نیست. سال 2015 پایگاه خبری CNN گزارشی منتشر کرد که در آن زمین چمن ورزشگاه خانگی تیم رداسکینز به عنوان پنجمین زمین چمن بد در میان تمام ورزشگاه های تیم های لیگ فوتبال آمریکایی معرفی شده بود. به نظر می رسد یکی از دلایلی که این ورزشگاه به عنوان یکی از محل های برگزاری بازی های جام قهرمانان بین المللی مخصوصاً بازی رئال مادرید انتخاب شده، گنجایش زیاد آن است که 85 هزار نفر جمعیت دارد.

این ورزشگاه در گذشته هم بارها ستارگان تیم خودش را هم زمینگیر کرده است. در ماه فوریه سال 2013 رابرت گریفین هم مانند آسنسیو دچار پارگی رباط صلیبی شد. فصل گذشته هم یکی دیگر از بازیکنان رداسکینز در بازی تیمش مقابل هیستون از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شد تا ثابت شود که چمن ورزشگاه فدکس یکی از بدترین چمن ها برای حتی برگزاری بازی های فوتبال آمریکایی است چه برسد به فوتبال.

حالا به سبب انتخاب این زمین نامناسب برای برگزاری بازی رئال مادرید و آرسنال، آسنسیو و زین الدین زیدان باید تاوان بدهند چرا که حداقل زمان بهبودی بازیکنانی که دچار پارگی رباط صلیبی می شوند 6 ماه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصدومیت آسنسیو، دردسری دیگر از برگزاری اردوی های پیش فصل در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت آسنسیو، دردسری دیگر از برگزاری اردوی های پیش فصل در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید