مشاور منصور هادی: امارات یک دلار هم برای یاری به یمن اختصاص نداده است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن ضمن انتقاد شدید از امارات به دلیل عدم حمایت از یمن در نشست ریاض، گفت که امارات حتی یک دلار هم برای یاری به مردم یمن هزینه نکرده است.

مشاور منصور هادی: امارات یک دلار هم برای یاری به یمن اختصاص نداده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت فانتزی، مختار الرحبی مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی دیروز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود گفت که امارات در کنفرانس یاری به یمن در ریاض هیچ هزینه ای ننموده است.

الرحبی نوشت: امارات در کنفرانس یاری به یمن در ریاض شرکت نموده، اما حتی یک دلار هم برای ملت یمن اختصاص نداده است.

وی با بیان اینکه ابوظبی تنها به فکر پیش بردن طرح های تخریبی خود در یمن است، توضیح داد: امارات در کنفرانس یاری به یمن فقط به لبخند ریم بنت ابراهیم الهاشمی وزیر همکاری های بین المللی امارات متحده عربی بسنده کرد.

مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اضافه کرد: پول امارات برای ساخت زدان های سری در یمن و شبه نظامیان شورشی و تیم های قتل و ترور مخالفان در عدن، خرج می گردد.

مختار الرحبی درباره اهداف واقعی امارات در یمن گفت: ابوظبی با ورود به یمن به دنبال تسلط بر خصوص تجارت جهانی و جلوگیری از هرگونه رشد و توسعه عدن و بقیه استان های یمن است، چراکه با دبی رقابت می نمایند.

وی با اشاره به اشغالگری امارات در جزیره سقطری یمن تاکید نمود که امارات متحده عربی مسئول کوشش برای تسلط بر این جزیره مهم است.

روز سه شنبه در ریاض نشستی با هدف ادعایی جمع آوری یاری های اقتصادی برای یمن، به صورت ویدیو کنفرانس و با مشارکت بیش از 100 کشور برگزار گردید. در خاتمه این نشست ادعا شده که بیش از یک میلیارد دلار برای یاری به یمن جمع آوری شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشاور منصور هادی: امارات یک دلار هم برای یاری به یمن اختصاص نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور منصور هادی: امارات یک دلار هم برای یاری به یمن اختصاص نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید