طوفان استقلال و دیاباته در تبریز ، دنیزلی مغلوب تفکر استراماچونی شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، زیباترین بازی هفته نهم همانطور که پیش بینی می شد مربوط به دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز بود. دیداری جذاب و پرگل که بدون شک نشان از بلوغ فوتبال باشگاهی ما را نشان می داد.

طوفان استقلال و دیاباته در تبریز ، دنیزلی مغلوب تفکر استراماچونی شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی، شیخ دیاباته ستاره بی چون و چرای این بازی بود که پیروز شد با زدن سه گل زیبا، ششمین پیروزی متوالی استقلال را رقم بزند. کوشش دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید. گل اول این دیدار در دقیقه 20 توسط محمدرضا آزادی درون دروازه حسینی جای گرفت.

در دقیقه 40 پاس خوب قائدی و ضربه پای چپ دیاباته بازی را به تساوی کشاند. در این نیمه بازی متعادل بود اما در نیمه دوم استقلال پیروز شد توسط شیخ دیاباته به دو گل دیگر در دقایق 65 و 69 برسد. بعد از این نتیجه تراکتور تغییراتی را در ترکیب خود بوجود آورد و مسعود شجاعی و ساسان انصاری به بازی آمدند همین امر باعث شد در دقیقه 79 ساسان انصاری روی پاس شجاعی با ضربه سر دروازه حسینی باز کند.

حملات تراکتور بعد از این گل بیشتر شد اما سرنوشت این بازی تغییر نکرد زیرا شلیک استثنایی علی کریمی در دقیقه 84 تیر خلاصی بود بر پیکر نیمه جان تراکتور تا استقلال بعد از 7 سال و 9 ماه در لیگ برتر تیم تبریزی را مغلوب کند.

با این پیروزی سپاهان در صدر باقی ماند و تراکتور با 17 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد. استقلال نیز با 15 امتیاز در صندلی هفتم ایستاد. استقلال با این پیروزی اولین تیم 1000 امتیازی لیگ برتر شد. در دو بازی دیگر امروز گل گهر سیرجان با پیکان به تساوی بدون گل رسید و ذوب آهن با دو گل از سد شهرداری بوشهر عبور کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "طوفان استقلال و دیاباته در تبریز ، دنیزلی مغلوب تفکر استراماچونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان استقلال و دیاباته در تبریز ، دنیزلی مغلوب تفکر استراماچونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید