سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان کنار گذاشته شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان ار برکناری سرمربی تیم فوتسال بانوان این باشگاه خبر داد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان کنار گذاشته شد

احمد پارو در گفت و گو با وبلاگ ساعت فانتزی، درخصوص برکناری خدیجه پوربهبهانی از هدایت تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، اظهارکرد: بعد از بازی دو هفته گذشته با تیم شهروند ساری، سرمربی تیم را کنار گذاشتیم. مورد خاصی نیست و تنها تشخیص دادیم که این مربی را کنار بگذاریم و باتوجه به صلاحدید و شرایط تیم، دستیار او یعنی خانم الوانی، هدایت تیم را برعهده دارد.

وی درباره شرایط تیم نیز گفت: امیدواریم که جزو هشت تیم قرار بگیریم و به پلی آف صعود کنیم. یک تیم جوان داریم و از ابتدای فصل نیز ساخار تیم تغییر کرده بود و به جوانگرایی رو آوردیم. تقریبا 90 تا 95 درصد ترکیب تیم را بازیکنان استان تشکیل می دهند که نیاز به تجربه و بازی های بیشتر داشتند که خدا را شکر در دیدارهایی که باید نتیجه می گرفتیم، نتیجه لازم را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: سایر تیم هایی که اکنون در رده های بالایی جدول هستند، بازیکنان خوب، بنام و ملی پوش را در اختیار دارند و انتظار این که در گام اول بتوانیم این تیم را شکست دهیم، قابل قبول نیست. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان کنار گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان کنار گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید