دربی چنگی به دل نزد اما مهم 3 امتیاز بود، علیپور به زمان احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، ادموند بزیک در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در نودمین دربی پایتخت، گفت: این بازی به جز 15 دقیقه اول و 10 دقیقه آخر چنگی به دل نزد. هر دو تیم سردرگم بودند ولی در برخی از مسابقات مثل دربی فقط بردن مهم است که پرسپولیس به آن دست یافت. لزوما اینطور نیست که باید همواره قشنگ بازی کرد و سه امتیاز را گرفت.

دربی چنگی به دل نزد اما مهم 3 امتیاز بود، علیپور به زمان احتیاج دارد

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در این بازی تاکتیک خاصی ندیدیم و جریان مسابقه احساسی شده بود. کاری هم از دست استراماچونی و کالدرون سرمربیان دو تیم بر نمی آمد. یک مقدار حضور بازیکنان جدید هم باعث شد تا مسابقه خشن گردد.

بزیک یادآور شد: دیگر از امروز هیچکس نمی گوید دربی قشنگ بود یا نه. همه از سه امتیازی حرف می زنند که خوشبختانه پرسپولیس به آن رسید. این برد می تواند در ادامه کار به پرسپولیس یاری زیادی کند.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ضعف خط حمله این تیم تاکید نمود: علی علیپور و جونیور هنوز با هم هماهنگ نشده اند و احتیاج به زمان دارند. علیپور در ایران به آنچه که می خواسته، رسیده است. فوتبال بازی انگیزه هاست و شاید مخالفت باشگاه با جدایی این بازیکن و ماندنش در پرسپولیس احتیاج به زمان داشته باشد تا علیپور به شرایط گذشته بازگردد.

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال پیروز شد با یک گل استقلال را در استادیوم آزادی شکست بدهد و با 9 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. استقلال هم با 2 امتیاز در رده پانزدهم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دربی چنگی به دل نزد اما مهم 3 امتیاز بود، علیپور به زمان احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی چنگی به دل نزد اما مهم 3 امتیاز بود، علیپور به زمان احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید