خبرنگاران مسابقه مجازی نوروزی آیین های استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، اراک - خبرنگاران - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مسابقه مجازی نوروزی آیین های این استان همزمان با تعطیلات نوروز برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه مجازی نوروزی آیین های استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی اضافه نمود: این برنامه فرهنگی در راستای حفظ و ترویج آیین های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هم وطنان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هم وطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و برای غنی شدن ایام ماندن در خانه، این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند از سفره های نوروزی خود به صورت عکس و از آیین های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم های یک دقیقه ای تهیه و به این مسابقه ارسال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرکزی، گفت: این مسابقه هر بخش سه برگزیده دارد که هدایا به رسم یاد بود به نفرات برگزیده اهدا می گردد.

ایزدی بیان نمود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامیmarkazi-cthh عکس و فیلم های خود را از تاریخ یک الی 15 فروردین ماه 99 به این آدرس ارسال نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسابقه مجازی نوروزی آیین های استان مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه مجازی نوروزی آیین های استان مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید