جلسه کارگروه گردشگری تربت حیدریه برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: فرهنگ حفظ آثار تاریخی به عنوان یک فرهنگ عمومی در دل و ذهن مردم نفوذ کند، صنعت گردشگری هم رونق می گیرد.

جلسه کارگروه گردشگری تربت حیدریه برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان که به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در محل اداره میراث فرهنگی با حضور اعضای انجمن برگزار گردید اضافه نمود: ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در شهرستان برای توسعه و نمایان شدن در منطقه، نیازمند نمادسازی و معرفی است که در این زمینه بایستی به نحو شایسته هویت بخشی کنیم و برای حفظ داشته هایمان دغدغه داشته باشیم.

او اظهار داشت: باید با نگاهی دلسوزانه به سرمایه های این حوزه مانند میراث زنده مان ،مشاهیر وبزرگان و آنچه ازگذشته باقی مانده است، نگریست و ضروری است با همکاری انجمن میراث فرهنگی در راستای بهره مندی مطلوب از این سرمایه ها به رونق فرهنگی -اقتصادی شهرستان همت گمارد.

او ادامه داد: عقب ماندگی های این حوزه ناشی از بی مهری به آن است، با تصمیمات جزیره ای در این عرصه به جایی نخواهیم رسید، نیازمند عزم جدی در این حوزه هستیم، باید کارگروه های تخصصی با همکاری دستگاه های اجرایی ،دانشگاه ها وسمن ها در این بخش ورود نمایند.

رستمی اظهار کرد: باید در حوزه معماری شهری،مبادی ورودی شهرستان و مکان های تاریخی بخوبی نمادسازی کنیم.

منبع: میراث آریا

به "جلسه کارگروه گردشگری تربت حیدریه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کارگروه گردشگری تربت حیدریه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید