تبریز، امید عالیشاه: از دقیقه یک علیه من فحاشی می کردند، گل دوم پرسپولیس آفساید نبود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکسری تماشاگرنما از دقیقه یک بدترین فحش ها را به من می دادند.

تبریز، امید عالیشاه: از دقیقه یک علیه من فحاشی می کردند، گل دوم پرسپولیس آفساید نبود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی از تبریز، امید عالیشاه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع وبلاگ ساعت فانتزی گفت: متأسفانه امروز جو بدی علیه من در استادیوم وجود داشت. از همان دقیقه یک بازی به من بدترین فحش ها را داده و به ناموسم توهین می کردند. چند بار سمت طرفداران رفته و دست روی قلبم گذاشتم تا بلکه آنها به شعار های شان ادامه ندهند، اما فایده ای نداشت. نمی دانم خانواده ام چه گناهی نموده اند که باید فحش بشنوند. فوتبال ارزش این چیزها را ندارد.

وی یادآور شد: برای مردم آذربایجان احترام زیادی قائل هستم و اعتقادم این است افرادی که در استادیوم چنین الفاظی را به کار می برند، تماشاگرنما هستند. من خودم آنجا بودم و از مردم آذربایجان به جز خوبی چیزی ندیدم و همان موقع که از اینجا رفتم یکسری ها خط دادند تا برخی افراد علیه من فحاشی نمایند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در انتها گفت: این برد برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که ادامه داشته باشد. اعتقاد من این است که ما امروز یک گل دیگر هم ما به ماشین سازی زدیم که آفساید نبود و در تصاویر تلویزیونی تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تبریز، امید عالیشاه: از دقیقه یک علیه من فحاشی می کردند، گل دوم پرسپولیس آفساید نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، امید عالیشاه: از دقیقه یک علیه من فحاشی می کردند، گل دوم پرسپولیس آفساید نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید