بزرگ ترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دنا با حضور محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا، بخشداران مرکزی دنا و پاتاوه و دستگاه های عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار گردید.

بزرگ ترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این نشست از افتتاح بزرگ ترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت خبرداد.

محمود باقری با بیان اینکه این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشکیل شده است اظهار کرد: سرمایه گذاری تعاونی برف وآفتاب بزودی درمنطقه گردشگری کوه گل شروع می گردد.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این تعاونی مردم نهاد با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمد زایی به وسیله صنعت گردشگری در دنا افتتاح خواهد شد توضیح داد: با افتتاح این تعاونی زمینه اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان شهرستان دنا فراهم خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در فصل بهار و تابستان مناطق سردسیری بویر احمد ودنا و بخشی از شهرستان چرام هرساله میزبان مهمانان از سراسرکشور هستند اضافه نمود: همه دستگاهای خدمات سفر باید با تمام توان به گردشگران خدمات ارائه دهند.

باقری شهرستان دنا را شهرستان هدف گردشگری در استان عنوان نمود و ابراز داشت: در تعطیلات عید فطر این شهرستان میزبان خیلی ازگردشگران داخلی و خارجی است.

وی خواهان همکاری نیروی انتظامی درحفظ امنیت و کنترل ترافیک در مناطق گردشگر پذیر شهرستان دنا شد.

فرماندار شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد میراث فرهنکی استان گفت: تشکیل تعاونی مردم نهاد برف و آفتاب اقدام بزرگی در راستای اشتغال زایی صنعت گردشگری در شهر ستان دنا است.

نادیا صداقت با بیان اینکه زیر ساخت های گردشگری شهر ستان دنا نسبت به سالهای قبل رشد خوبی داشته است توضیح داد: همه دستگاهای خدمات رسان در تعطیلات عید فطربه گردشگران خدمات ارائه دهند.

رئیس ستاد خدمات سفر در شهرستان دنا از نظارت و بازدید گروهای کشیک نظارتی در ایام تعطیلات عید فطر در مناطق شهر ستان دنا اطلاع داد و گفت: با هرگونه کم کاری و گرانفروشی برخورد قانونی می گردد.

وی گفت: برخورد مناسب با گردشگران سبب معرفی فرهنگ مردم شهرستان دنا به کشور می گردد.

منبع: میراث آریا

به "بزرگ ترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید