برد شیرین هراز در مرکز

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، لبنیات هراز در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال از سد تیم سایپا گذشت.

برد شیرین هراز در مرکز

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ ساعت فانتزی از ساری،در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال و از ساعت 17:45 دقیقه عصرامروز دو تیم سایپا و لبنیات هراز در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که هرازی ها پیروز شدند سه بر دو میزبان خود را شکست دهند

برخلاف ملاقات های قبل لبنیات هراز این ملاقات را با یک تغییر آغاز کرد و مهدی رضایی به جای رضا قرا در ترکیب اصلی نهاده شد، آلترناتیوی مطمئن که هوشمندانه بازی کرد و تاثیر مثبتی در فرایند بازی تیمش داشت.

علی رمضانی، علی شفیعی، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، امیرخداپرستی، مهدی رضایی و مجتبی یوسفی یاران آغاز کننده لبنیات هراز در این ملاقات بودند

لبنیات هراز در دو ست ابتدایی بی نظیر کار کرد، اما برخلاف تصور در ست های سوم و چهارم با اشتباهات داوری و بعضی اشتباهات فردی کار به ست پنجم کشید، اما در ست پنجم لبنیات هراز توانست بهتر کار کند و در نهایت با پیروزی شیرین سه بر دو مرکز را ترک کند.

تیم هراز با چهاربازی و چهاربرد و10 امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است. تیم هراز یکشنبه آینده 16 آبانماه در اصفهان مقابل تیم صدر نشین سپاهان قرار خواهد گرفت.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برد شیرین هراز در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیرین هراز در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید