برانکو: مطمئنم باشگاه پرسپولیس طلبم را می دهد اما در این تابستان ایران را ترک می کنم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بیان کرد با وجود اطمینان از پرداخت شدن مطالباتش، تابستان سال جاری ایران را ترک می نماید.

برانکو: مطمئنم باشگاه پرسپولیس طلبم را می دهد اما در این تابستان ایران را ترک می کنم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، برانکو ایوانکوویچ که پس از بازگشت به کشورش، کرواسی در واراژدین به استراحت می پردازد در گفت وگویی اعلام نموده است که در تابستان سال جاری پرسپولیس را ترک خواهد نمود.

سرمربی اهل کرواسی پرسپولیس پس از هت تریک قهرمانی در لیگ برتر و دبل قهرمانی در این فصل از رقابت های فوتبال ایران در گفت وگو با سایت اسپورت نت کرواسی درباره وضعیت همکاری اش با باشگاه پرسپولیس گفت: ما یک فصل بزرگ را پشت سر گذاشتیم که قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردیم. در چهار سال حضورم در پرسپولیس، سه بار قهرمان ایران شدیم و یک بار هم فقط با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. افتخار می کنم که این دوران را در تهران پشت سر گذاشتم.

برانکو همچنین با اشاره به مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: می دانم که مسائل اقتصادی وجود دارد و همین مسئله کار ما را سخت نموده بود. به عنوان یک مربی هم متوجه می شوم بازیکنانم در چه شرایطی قرار دارند. مطمئنم که پرسپولیس تمام بدهی خود را پرداخت خواهد نمود و مطالبات من را خواهند داد. با این حال، در تابستان سال جاری از ایران خارج خواهم شد و طبیعی است از نقاط مختلف دنیا پیشنهاد داشته باشم، چون یک مربی هستم، اما تنها یک سؤال وجود دارد، کجا؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، صحبت های برانکو مبنی بر ترک ایران در این تابستان در حالی اجرا شده که باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد با این مربی کروات برای فصل آینده به توافق رسیده است. هرچند ممکن است صحبت های سرمربی کروات پرسپولیسی ها با رسانه کشورش پیش از توافق با پرسپولیس بوده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو: مطمئنم باشگاه پرسپولیس طلبم را می دهد اما در این تابستان ایران را ترک می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: مطمئنم باشگاه پرسپولیس طلبم را می دهد اما در این تابستان ایران را ترک می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید