بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش سوم)

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، در این کره خاکی، زیبایی ها و جاذبه های دیدنی بسیاری می توان یافت، که البته ثبت تصاویر این زیبایی ها، نیازمند تبحر خاصی می باشد. درقسمت اول و دوم از این مقاله به 18 عکس، از مجموعه بهترین عکس های گردشگری جهان، اشاره کردیم،در ادامه با ما باشید تا به معرفی 8 عکس دیگر از این مجموعه بپردازیم.

بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش سوم)

سائو پائولو ، برزیل - کارگری در حال حرص کردن پرچین ها در بزرگترین پارک سائو پائولو Parque do ibirapuera دیده می گردد. . پارکی که خانه موزه هنرهای معاصر و موزه تاریخ آفریقایی برزیل می باشد.

پتوم تانی ، تایلند - راهبان بودایی در بیرون معبد wat phra dhammakaya به عنوان بخشی از مراسم Makha Bucha جمع شده اند . این مراسم همزمان با جشن سالگرد تولد بودا برگزار می گردد.

مادیا پرادش ، هند - گفته می گردد جنگل های آرام پارک ملی کانها الهام بخش رمان کلاسیک معروف بچه ها قصه های جنگل که به وسیله رودیارد کیپلینگ نوشته شده است ، می باشد که در سال 1984 انتشار یافت و در سال 1967 کمپانی دیسنی آن را به تصویر درآورد.

پکن - در پارک لونگتان پکن در هنگام مراسم جشن سال نو در ماه فوریه مراسم آکروبات انجام می گردد . سال جاری سال میمون است.

نیو جرسی - مجسمه آزادی از بالای محله مجلل بندر لیبرت در جرسی سیتی دیده می گردد.

برکلی ، کالیفورنیا - با نگاه به غرب ، پل دروازه طلایی و جزیره آلکاتراز در کنار خلیج برکلی دیده می گردد . این پل سانفرانسیسکو را به مارین کانتی وصل می نماید.

لندن - دو نماد لندن : یک اتوبوس دو طبقه قرمز و برج ساعت بیگ بن در قصر وست مینیستر ، مقر دولت انگلیس

لندن - کارمندان در لندن از پل پیاده رویه میلنیوم که کلیسای جامع سن پاول در لبه شمالی را به موزه هنرهای معاصر در جنوب وصل می نماید عبور می نمایند .

منبع: الی گشت

به "بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عکس های گردشگری سال 2016 کدامها هستند؟(بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید