بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران ارتقا می یابد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، تهران - خبرنگاران - ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امسال اقدام به ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران می نماید.

بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران ارتقا می یابد

به گزارش روز شنبه وبلاگ ساعت فانتزی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از سال 94 اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران کرد که این بانک اطلاعاتی در امسال به روز رسانی خواهد شد.

این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات شرکت های فعال در صنعت هوایی، محصولات و خدمات پیشرفته موجود در این صنعت می گردد. نخستین نسخه از بانک اطلاعاتی شرکت های فعال در صنعت هوایی، دی ماه سال 94 با اطلاعات 180 شرکت منتشر شد.

آخرین نسخه این بانک اطلاعاتی در سال 97 و با دستیابی به اطلاعات نزدیک به 420 شرکت فعال در این صنعت که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در زمینه هوایی در کشور فعالیت دارند ارائه شد که این آمار نسبت به سال 96 رشد 21 درصدی نشان می دهد.

شرکت های موجود در بانک اطلاعاتی شامل شرکت های فعال در زمینه های تخصصی سیستم های مکانیکی، الکترواویونیک، قوای محرکه، سازه، تأمین مواد اولیه در ساخت قطعات و ادوات هواگردها، تجهیزات فرودگاهی، ریخته گری، تست و آزمایشگاهی، طراحی هواگرد و تعمیر، نگهداری و نوسازی (MRO) در حوزه های کاربردی هواپیمای تجاری، بالگردهای تجاری و پهپادهای تجاری می گردد.

علمی ** 1201 **1485

منبع: ایرنا

به "بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید