ایمن و مقاوم سازی پاساژ پروانه در دستور کار مدیریت شهری

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سعادتی گفت: برای جلوگیری از حوادث مشابه ساختمان پلاسکو ایمن و مقاوم سازی پاساژ پروانه در دستور کار قرار گرفت.

ایمن و مقاوم سازی پاساژ پروانه در دستور کار مدیریت شهری

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در توضیح شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر کاربری پاساژ پروانه از سوی بنیاد مستضعفان و بهره گیری از این مکان به عنوان پارکینگ جدید ساختمان پلاسکو با تأکید بر این نکته که در جریان محتوای مذاکرات آقای فتاح (رئیس بنیاد مستضعفان) و آقای حناچی (شهردار تهران) نیستم، گفت: به صورت کلی قرار است که پاساژ پروانه از لحاظ ایمنی مقاوم سازی شود و در کنار آن نیز هوشمند سازی این پاساژ در دستور کار قرار بگیرد و قرار شد بنیاد مستضعفان بخشی از هزینه های ایمن سازی پاساژ پروانه را پرداخت کند.

ماجرای جلسات محرمانه وزیر راه درباره ساختمان پلاسکو چه بود؟

شهردار منطقه 12 تهران با تأکید بر این نکته که قرار نیست پاساژ پروانه تخریب شود، گفت: هیچ گونه تخریب و ساخت و سازی در پاساژ پروانه انجام نمی شود و تنها هدف هوشمند سازی و ایمن سازی این پاساژ برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه ساختمان پلاسکو است.

سعادتی با اشاره به این نکته که قرارداد بهره بردار ساختمان پلاسکو تا انتهای ماه جاری به انتها می رسد، گفت: پاساژ پروانه پارکینگ است و در کنار آن نیز مراکز تجاری مشغول به فعالیت هستند و باید گفت کاربری پارکینگ آن باقی می ماند و واحد های تجاری نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایمن و مقاوم سازی پاساژ پروانه در دستور کار مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن و مقاوم سازی پاساژ پروانه در دستور کار مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید