انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی عراق از کاتانتس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سرمربی سابق تیم ملی عراق معتقد است کاتانتس تاثیر مثبتی در این تیم نداشته و باعث پیشرفت فوتبال ملی عراق نشده است.

انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی عراق از کاتانتس

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی باسم قاسم سرمربی تیم نفت عراق در مورد کاتانس گفت: پیش از این هم گفته ام که کاتانتس در تیم ملی نتایج خوبی به دست آورده اما حقیقت این است که موجب پیشرفت فنی تیم نشده و کمکی به فوتبال ملی عراق نکرده در حالی که عملکرد بسیاری از مربیان سابق تیم ملی بهتر از او بوده و تیم ملی عراق بعلاوه ملی پوشان در کنار این مربیان پیشرفت قابل توجهی داشتند.

سرمربی سابق تیم ملی عراق به کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد داد در پی یک مربی عظیم و تاثیرگذار بین المللی باشد. وی در این خصوص گفت: در حالی که گفته می گردد قرارداد کاتانتس تمدید نخواهد شد کمیته عادی سازی باید در درجه اول در پی یک نام عظیم بین المللی باشد. مربی ای که بتواند تاثیری در پیشرفت و ارتقای صندلی فوتبال عراق از خودش باقی بگذارد و از دستیاران عراقی در کادر فنی استفاده کند.

وی اسم کرد: کیفیت بازیکنان فعلی تیم ملی به خوبی نشان می دهد که ما توان صعود به جام جهانی را داریم اما به شرط آنکه در انتخاب کادر فنی و برنامه های آماده سازی دچار اشتباه نشویم. در مرحله بعدی با تیم های قدرتمند و صاحب کارنامه آسیا روبه رو خواهیم شد و به هیچ وجه کار آسانی نداریم.

باسم قاسم که از اعضای تیم ملی عراق در جام جهانی 1986 مکزیک بود گفت: اگر مسئولان فدراسیون نتوانند یک مربی نامدار بین المللی را به خدمت بگیرند راه چاره دوم اعتماد به بعضی از مربیان شایسته فوتبال عراق است. گزینه هایی که از کارنامه قابل قبولی برخوردار هستند و در صورتی که امکان جذب مربی عظیم خارجی نبود باید به آنها اعتماد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی عراق از کاتانتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی پیشین تیم ملی عراق از کاتانتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید