از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، ملی پوش تیم اسکواش مردان ایران گفت: توجهی به حریفان ندارم و فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام.

از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ساعت فانتزی از اندونزی، سجاد زارعیان جهرمی ملی پوش تیم مردان اسکواش ایران در یک بازی مهیج موفق شد در چهار ست و با نتیجه سه بر یک هی یوم لی سی از کره جنوبی را شکست دهد.

زارعیان پس از این مسابقه گفت: جو سالن به خاطر تماشاگران کره ای که نماینده خود را تشویق می کردند به نفع حریف بود اما با این وجود موفق شدم به خوبی از پس حریف بربیایم. درست است که پس از مدت ها راهی میدان مسابقه می شدم اما هیچ مشکلی بابت این موضوع وجود نداشت. رقابت اصلی من بعدازظهر با نماینده هنگ کنگ خواهد بود.

وی درباره مسابقه بعدازظهر خود با حریف هنگ کنگی گفت: اسکواش باز هنگ کنگ رنکینگ 13 جهان را داشته و بهترین بازیکن آسیاست؛ اما من به این موضوع توجهی ندارم و فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام.

زارعیان درخصوص اولین تجربه خود از حضور در بازی های آسیایی توضیح داد: قبل از این در رقابت های جوانان جهان در لهستان، قهرمانی بزرگسالان آسیا که فروردین ماه برگزار گردید و در بخش تیمی سوم شدیم به میدان رفته و حالا با آمادگی بالا راهی بازی های آسیایی گردیده ایم. قبل از حضور در جاکارتا سه ماه تمام در کمپ بودم و حالا از نظر بدنی و روحی آماده مسابقه هستم.

این دومین حضور اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی است. اولین حضور اسکواش بازان در بازی های آسیایی به سال 1998 برمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید