کشف 43 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد، 139 مرکز عرضه تعطیل شد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، علی اصغر حسنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان نظارت های بهداشت بیشتر گردیده و تاکنون تعداد کل بازدیدهای انجام گردیده 46 هزار و 725 مورد بوده است که طی این بازدیدها بیش از 43 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شدند.

کشف 43 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد، 139 مرکز عرضه تعطیل شد

وی اضافه کرد:در قالب این طرح از اماکن بین راهی و ورودی مسافرین مانند رستورانها، مساجد سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین ها،بهداشت و کیفیت آب شرب و پایانه های مسافر بری بازرسی صورت گرفت.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: نیروهای بهداشت محیط در قالب 180 تیم دو نفره در ساعات اداری و غیراداری بازرسی ها و نظارت ها از اماکن را انجام داده اند.

حسنی اعلام کرد:در این مدت اماکن اقامتی داخل سطح شهر از لحاظ وضعیت نظافت و سیستم سرمایشی و رستورانها، آب میوه فروشی ها از لحاظ نوع مواد اولیه مورد کنترل و آنالیز قرار گرفته اند.

وی گفت: از مکان های ییلاقی مانند مناطق طرقبه، شاندیز، کلات و اخلمد همچنین شهربازی ها از نظر شرایط بهداشت محیطی، فردی و داشتن کارت بهداشت، گذراندن کلاس های آموزشی و وضعیت ظاهری کنترل گردیده اند.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خراسان رضوی تاکید نمود:تعداد مراکز و اماکن معرفی گردیده به دادگاه یک هزار و 493 مورد بوده است و همچنین تعداد مراکز و اماکن غیربهداشتی تعطیل گردیده 139 و تعداد موارد برخورد با فروشندگان دوره گرد 140 مورد و مقدار مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم گردیده 43 هزار و 153 کیلوگرم بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشف 43 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد، 139 مرکز عرضه تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 43 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مشهد، 139 مرکز عرضه تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید