میکسدزون سپاهان: پنالتی نبود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، خالد شفیعی بعد از بازی گفت:به هر حال ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی در کار هستند تا جام بیاورند و پرسپولیس حالش را ببرند!

میکسدزون سپاهان: پنالتی نبود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی ،مطابق انتظار بازیکنان سپاهان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس به پنالتی اعلام شده علیه تیم شان و داوری فغانی اعتراض کردند.

ساسان انصاری:من که نباید در این باره صحبت کنم، فغانی داور خوبی است و کارشناسان باید درباره عملکردش نظر بدهند.

مهدی کیانی: با وجود احترامی که برای علیرضا فغانی قائل هستم قبل از پنالتی یک خطا روی بازیکن ما رخ داد. می توانستیم بازی را با برد به سرانجام برسانیم.

سیاوش یزدانی مقدم:مدل قضاوت فغانی با سایر داوران لیگ برتری فرق می نماید. آقای فغانی اینجا لیگ برتر است نمی دانیم خودمان را با قضاوت فغانی تطبیق بدهیم یا سایر دیگران، خطایی را که فغانی می گیرد دیگران نمی گیرد قبل از پنالتی هم بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد انگار می خواستند بازی یک بر یک تمام گردد.

بختیار رحمانی: برای علیرضا فغانی احترام زیادی قائل هستم. می توانستیم در این بازی برنده شویم. پنالتی درست نبود و صد درصد روی خالد شفیعی قبل از اعلام پنالتی خطا رخ داد. با این حرف ها چیزی به دست نمی آوریم، همین که الان صدرنشین هستیم خوب است و امیدوارم با حمایت طرفداران همین روند را ادامه دهیم و قهرمان شویم.

محمد ایرانپوریان: دوست ندارم درباره مسائل داوری حرف بزنم اما فغانی داور تیزبینی است که حتی آن صحنه توپ به دست خوردن را دید اما صحنه قبل که واضح تر بود را ندید؛ چراکه منشا دو دستی بازیکن ما را هل داد و حق ما خورده شد.

پیغام نیازمند:من با سیدجلال حسینی به هوا پریدم و توپ به دست حسینی خورد قبل از این صحنه هم مهاجم پرسپولیس خالد شفیعی را هل داد ولی فکر می کنم داور این صحنه را ندید. به نظر من داور باید خطای منشا را اعلام می کرد.آقای فغانی در المپیک سوت زده و ما در آن حد نیستیم که از وی انتقاد کنیم ولی توقع ما این است که وی ادبیاتش را در زمین مقداری بهتر کند. به نظر من ادبیات آقای فغانی در زمین خیلی تند است.

خالد شفیعی:به هر حال ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی در کار هستند تا جام بیاورند و پرسپولیس حالش را ببرند! به نظر من همه چیز مسخره بود و همین مانده بود که استخوان گردن من بشکند. از همان دقیقه اول سوت ها به آن طرف بود و این مسئله اعصاب ما را خرد کرد و نمی دانم چه باید بگویم. مقصر درگیری بعد از گل پرسپولیس علیپور بود، نمی دانم او می خواست آن توپ را چه کار کند. بچه ها به دنبال توپ بودند تا بازی را سریع شروع نمایند اما بازیکنان پرسپولیس مطابق معمول جنجال درست کردند، البته نمی گوید کل ایراد تقصیر پرسپولیسی ها بود اما در آن صحنه آنها مقصر بودند.من در آن صحنه اخراج نزدیک نبودم اما این داوری از فغانی بعید بود. قضاوت او جای بحث دارد. فکر می کنم باید تمرکزش را بیشتر روی داوری بگذارد. الان جواب طرفداران ما را چه کسی می دهد؟ فغانی جواب می دهد؟ مساوی هایی که گرفتیم داوران از ما گرفتند، وگرنه با اختلاف امتیاز بیشتری بالای جدول بودیم. متاسفانه برخی ها با صحبت هایی که کردند فضای داوری بازی امروز را به سمت خودشان بردند و در کل مملکت ما این است که هر کسی قدرت بیشتری دارد حرفش به کرسی می نشیند.

منبع: ایران ورزشی

به "میکسدزون سپاهان: پنالتی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکسدزون سپاهان: پنالتی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید