مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عینک های جدید اسنپ تا فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عینک های جدید اسنپ تا فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اسنپ تصمیم گرفته فریم های جدیدی را برای عینک های خود استفاده کند. این فریم ها بخشی از مسیر راه اندازی فریم های جدید برای Spectacles 2 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت از دسته های جدید ایکس باکس خود رونمایی کرد. این دسته ها برای بازیکنانی که دچار معلولیت هستند طراحی گردیده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اسکایپ گفت که در نسخه آخر برنامه خود از افزونه ضبط تماس های تصویری رونمایی خواهد نمود. البته این موضوع را متذکر شد که این به روز رسانی هنوز برای ویندوز 10 آماده نگردیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک قصد دارد گام بزرگی در سیستم تجارت الکترونیکی برداشته و از برنامه فروشگاه مستقل اینستاگرام پرده برداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تنش بین ماموران امنیتی و معترضان در لیبی از کوچه های پایتخت لیبی وارد فیسبوک گردیده و این روزها افزون بر تیراندازی های واقعی شاهد حملات فیسبوکی مخالفان هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون موفق شد به عنوان دومین شرکت 1تریلیون دلاری دنیا پس از اپل رکورد خود را ثبت کند. این اتفاق برای سهامداران و کارکنان آمازون حائز اهمیت بسزایی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیر ارشد امنیتی پیشین فیسبوک هشدار داد که ایالات متحده در شرایطی ایمن تر ازسال 2016 در حوزه انتخابات آنلاین نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عینک های جدید اسنپ تا فروشگاه اینترنتی اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عینک های جدید اسنپ تا فروشگاه اینترنتی اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید