مازندران، علی دایی: خیلی زشت است که در سرسبزترین منطقه ایران از چمن مصنوعی استفاده کنیم، هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال گفت: به نظر من خیلی زشت است برای سرسبزترین منطقه ایران بخواهیم از چمن مصنوعی استفاده کنیم.

مازندران، علی دایی: خیلی زشت است که در سرسبزترین منطقه ایران از چمن مصنوعی استفاده کنیم، هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی از قائمشهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران ضمن بیان این مطلب گفت: فکر کنم فردا یکی از سخت ترین بازی های مان را در قائمشهر انجام می دهیم، مقابل یک تیم که بزرگ ترین سرمایه آنها تماشاگرانی است که از آن حمایت می نمایند. مردم قائمشهر و استان مازندران از نساجی حمایت می نمایند و کار سختی در جو ورزشگاه وطنی داریم. با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم، کوشش می کنیم سه امتیاز را از این دیدار سخت خارج از خانه کسب کنیم که به آن احتیاج زیادی داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم. می خواهیم بازی را ببریم و اصلاً به مساوی فکر نمی کنیم، اما می دانیم با این تماشاگران کار بسیار سختی خواهیم داشت.

وی با تمجید دوباره از طرفداران تیم نساجی گفت: به نظر من این طرفداران با فشاری که در زمین به تیم های حریف می آورند، 70-80 درصد مشخص نماینده هستند. نساجی در لیگ دسته اول هم تیمی قابل احترام بود. آنها با این طرفداران شخصیت بالایی گرفتند. طرفداران می توانند یاری نمایند نساجی در انتهای فصل، حداقل در رده های میانی جدول باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا توضیح داد: متأسفانه سارفو که بازی قبل به ناحق اخراج شد، محروم است و دو بازیکن غایب دیگر هم داریم.

دایی در مورد آرای کاربران ایرانی به او و انتخابش به عنوان بهترین مهاجم جام ملت های آسیا توضیح داد: همیشه خودم را از مردم دانسته ام، با مردم زندگی کردم و هر چه که دارم اول از خدا و بعد از محبت مردم دارم. آنها همیشه مرا شرمسار خود نموده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش این فصل برای کسب مقام قهرمانی کوشش می نماید یا خیر، اعلام کرد: شاید اگر بگویم، بخندید. ما از لحاظ هزینه ها جزو سه چهار تیم انتهای جدول لیگ برتر هستیم و تیم مان را با هزینه بسیار کمی بسته ایم. کوشش کردیم بیشتر از جوانانی استفاده کنیم که آینده سایپا را تشکیل دهند. نوجوانان خوبی داریم که با ما تمرین می نمایند. این بازیکنان تیم سایپا در سال های آینده را می بندند. با این حال کوشش می کنیم در همه بازی های خود پیروز شویم. رتبه را دیگر خدا مشخص می نماید. هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید. ما و بازیکنان مان این توانایی را داریم که وقتی 10 نفره هم می شویم، تیم های حریف را شکست دهیم. اگر بازیکنان به خود باور داشته باشند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی سایپا با گلایه از برگزاری دیدار تیمش مقابل نساجی در چمن مصنوعی گفت: واقعاً متأسفم در دو شهر که آب و هوای خوبی دارند و چون ما بلد نیستیم از چمن طبیعی نگهداری کنیم، از چمن مصنوعی استفاده می کنیم. به جز کانادا که به خاطر شرایط آب و هوایی از چمن مصنوعی استفاده می نمایند، در هیچ کشور دیگری از این چمن استفاده نمی گردد. چمن مصنوعی باعث کاهش کیفیت بازی می گردد و به نظر من خیلی زشت است برای سرسبزترین منطقه ایران بخواهیم از این چمن استفاده کنیم.

دایی در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب جایگزین برای مهدی رحیم زهیوی و جدایی این بازیکن توضیح داد: ما به دنبال جانشین او نبودیم. زهیوی نتوانست با شرایط ما کنار بیاید و من به اسامی بازیکنان نگاه نکردم. رحیم خیلی کوشش کرد، اما در بازی های ما آن بازیکنی نبود که از او انتظار داشتیم. خودش تقاضا کرد که برود و ما هم با این درخواست موافقت کردیم.

وی در مورد محمد عباس زاده، مهاجم فعلی نساجی و پیشین سایپا اعلام کرد: او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر ایران است، اما اگر کمی روی فعالیت های بدنی و کارهای دفاعی خود بیشتر کار کند، خیلی مثمرثمرتر خواهد بود. عباس زاده سال گذشته درخواست داشت که از سایپا برود تا به تیم شهرش نساجی بازگردد. ما هم نمی توانستیم جلوی او را بگیریم. فکر عباس زاده پیش تیم نساجی و قائمشهر بود و ما هم نمی خواستیم جلوی او را بگیریم و اجازه دادیم که به نساجی برود.

سرمربی سایپا با اشاره به حمایت هم استانی های خود و نیز علاقه خود به شهرستان قائمشهر گفت: می توانید از پیروز جفتاپور و حسین مسگرساروی بپرسید. زمانی که 17-18 ساله بودم، در تیم منتخب اردبیل بودم و به قائمشهر آمدم. این شهرستان اردبیلی های زیادی دارد و من هر زمانی که به قائمشهر آمدم، حمایت گردیده ام. من علاقه خاصی به قائمشهر دارم و امیدوارم نساجی بجز در بازی فردا، در ادامه لیگ موفق باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مازندران، علی دایی: خیلی زشت است که در سرسبزترین منطقه ایران از چمن مصنوعی استفاده کنیم، هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، علی دایی: خیلی زشت است که در سرسبزترین منطقه ایران از چمن مصنوعی استفاده کنیم، هیچ کس از قهرمانی بدش نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید