فوتبال دنیا، انتقاد مائوریتزیو ساری از طرفداران چلسی به خاطر هو کردن ژوزه مورینیو

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری از رویکرد طرفداران تیم فوتبال چلسی در قبال سرمربی سابق شان راضی نیست.

فوتبال دنیا، انتقاد مائوریتزیو ساری از طرفداران چلسی به خاطر هو کردن ژوزه مورینیو

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، یکی از صحنه های جنجالی بازی روز شنبه تیم های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در استادیوم استمفوردبریج، هو شدن ژوزه مورینیو از سوی طرفداران تیم میزبان بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی در سرانجام این بازی بعد از کوشش برای درگیری با مربی تیم حریف به خاطر محوه خوشحالی بعد از گل او، از سوی طرفداران چلسی هم مورد اهانت واقع شد و پاسخ آنها را با نشان دادن سه انگشت (به نشانه 3 قهرمانی که در سری A برای شان کسب کرد) داد.

مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی که دستیارش را به خاطر شیوه خوشحالی محرکش مقابل آقای خاص توبیخ نموده بود، این بار از طرفداران تیمش ایراد گرفت و از آنها خواست دیگر چنین رفتارهایی را تکرار نکنند. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

ساری گفت: بله. ژوزه مورینیو اینجا کار نموده و جام برده است و به همین دلیل من فکر می کنم که ما باید به او احترام بگذاریم. در واقع ما نه تنها به او بلکه به همه آنهایی که برای این باشگاه جامی کسب نموده اند باید احترام گذاشت.

چلسی پنجشنبه هفته جاری در لیگ اروپا میزبان تیم باته بوریسوف بلاروس است و یکشنبه هفته بعد هم به خانه برنلی می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، انتقاد مائوریتزیو ساری از طرفداران چلسی به خاطر هو کردن ژوزه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، انتقاد مائوریتزیو ساری از طرفداران چلسی به خاطر هو کردن ژوزه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید