شوی جدید فدراسیون کشتی ، عبدولی و گرایی کجا می روند؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، فدراسیون کشتی ظاهرا می خواهد شوی جدیدی را برگزار کند. در حالیکه اعلام گردیده گرایی و عبدولی برای مسابقات جهانی انتخاب گردیده اند اما خبر دیگری حکایت از احضار این دو نفر به کمیته انضباطی دارد.

شوی جدید فدراسیون کشتی ، عبدولی و گرایی کجا می روند؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی ، بعد از برگزاری نشست شورای فنی کشتی فرنگی و در حالیکه جوهر کاغذی که اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خشک نگردیده بود، اعلام شد که دو تن از نفرات حاضر در همین ترکیب باید در کمیته انضباطی حاضر شوند. سعید عبدولی و محمد علی گرایی دو کشتی گیر مطرح و مدعی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از انتخابی درون اردویی با یکدیگر درگیر شدند و بلافاصله بعد از این درگیری از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد که حتما با رفتارهای ناشایستی که از سوی عبدولی، گرایی و البته قادریان انجام گردیده برخورد می گردد. تصمیمی که البته در نشست شورای فنی روی دیگری پیدا کرد و هم عبدولی و هم گرایی به ترکیب تیم اعزامی به مساباقت جهانی بوداپست راه پیدا کردند.

این تصمیم عجیب با آن اظهارات تند علی اشکانی تفاوت داشت اما ساعتی بعد از معرفی ترکیب تیم ملی یکی از خبرگزاری ها اعلام نمود که سعید عبدولی و محمد علی گرایی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته اند. دو کشتی گیری که در ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی قرار دارند، همزمان باید به کمیته انضباطی هم احضار شوند. خبری که ساعاتی بعد علی اشکانی هم در گفتگویی به طور ضمنی آن را تائید کرد و مدعی شد که کمیته انضباطی از کنار بی احترامی ها به کادر فنی و اعضای شورای فنی راحت نمی گذرد. واقعا چگونه باید این خبر را باور کرد؟ همین کمیته انضباطی که قرار است دوباره سعید عبدولی را بخواهد و به او تذکر بدهد، چند ماه پیش عبدولی را محروم نموده بود و و با برگزاری کمیته استیناف او را پیش از سرانجام محرومیتش بخشید. حالا می خواهد همان مسیر را یکبار دیگر برود!

اصلا وقتی شورای فنی و فدراسوین کشتی حضور عبدولی و گرایی را در مسابقات جهانی تائید نموده اند کمیته انضباطی چه تصمیمی می خواهد درباره این دو نفر اتخاذ کند؟ اگر کمیته انضباطی تصمیم به محرومیت این دو نفر بگیرد آیا گرایی و عبدولی که این همه فدراسیون برای بازگرداندن او هزینه داده ، محروم می شوند؟ آیا واقعا باید باور کرد که این نشست واقعی است؟ یا یک شوی برای آرام کردن افکار عمومی قرار است برگزار گردد؟

5

منبع: ایران ورزشی

به "شوی جدید فدراسیون کشتی ، عبدولی و گرایی کجا می روند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوی جدید فدراسیون کشتی ، عبدولی و گرایی کجا می روند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید