سرمربی پیشین تیم ملی جاده پس از برکناری: مشکل دوچرخه سواری کادرفنی نبود

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری جاده گفت: مشکل دوچرخه سواری کادرفنی نبود بلکه مسائل اساسی دارد که امیدوارم کادر جدید بتواند کارهایی انجام دهد و دوچرخه سواری را از این وضعیت دربیاورد.

سرمربی پیشین تیم ملی جاده پس از برکناری: مشکل دوچرخه سواری کادرفنی نبود

رسول هاشم کندی در مصاحبه با وبلاگ ساعت فانتزی درباره تصمیم فدراسیون دوچرخه سواری مبنی بر عدم ادامه همکاری با او بیان نمود: قرارداد من تا بازی های آسیایی بود و اکنون هم آرزوی موفقیت برای کادرفنی جدید دارم. البته مدت کوتاهی در حدود 9 ماه در خدمت تیم ملی بودم و فرصتی نشد تا تفکرات و تواناییم را نشان دهم. از طرفی شرایطی که پیش آمد متفاوت از سالهای قبل بود. به طوری که تیم های باشگاهی منحل شدند و یا رکابزنان باتجربه بازنشسته گردیده بودند با این حال من و کادرم تمام کوشش خود را کردیم. متاسفانه نتیجه ای که باید حاصل می شد به دست نیامد اکنون هم امیدوارم کادرجدید موفق باشد.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید با تغییر کادرفنی مشکل دوچرخه سواری ایران حل گردد، توضیح داد: امیدوارم که بگردد اما فکر نکنم. مسائل دوچرخه سواری اساسی است. مشکل دوچرخه سواری مربی و کادرفنی نبود و فدراسیون هم شاید این را بداند. البته تغییر همیشه بد نیست. قادر میزبانی اکنون گزینه سرمربیگری است، امیدوارم با انرژی بتواند کارهایی را انجام دهد تا دوچرخه سواری از این وضعیت در بیاید.

او در مورد مسائل دوچرخه سواری گفت: شرکت نکردن در مسابقات ضربه بزرگی به دوچرخه سواری وارد نموده است. تیم های آسیایی سرمایه گذاری طولانی مدت انجام داده اند و تیم های حرفه ای دارند، میزبانی های متعدد می گیرند و زیر ساخت های مناسب دارند و این مسائل حاصل چندین سال کار کردن است و یک شبه به دست نیامده است که با تغییر چند نفر قابل جبران باشد. با این حال آرزوی خانواده دوچرخه سواری این است که وضعیت بهبود یابد. فدراسیون هم در این شرایط کاری که می توانست انجام دهد این بود و امیدوارم کادر جدید موفق باشد هرچند که کار با این شرایط، سخت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی پیشین تیم ملی جاده پس از برکناری: مشکل دوچرخه سواری کادرفنی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین تیم ملی جاده پس از برکناری: مشکل دوچرخه سواری کادرفنی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید