دوشنبه، آخرین جلسه آنالیز پرونده افشین پیروانی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، این طور که عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته، جلسه نهایی آنالیز پرونده افشین پیروانی فردا انجام می گردد و رای قطعی هم احتمالا تا خاتمه هفته اعلام خواهد شد.

دوشنبه، آخرین جلسه آنالیز پرونده افشین پیروانی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی ، این طور که عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفته، جلسه نهایی آنالیز پرونده افشین پیروانی فردا انجام می گردد و رای قطعی هم احتمالا تا خاتمه هفته اعلام خواهد شد.

پیش از این رئیس کمیته استیناف فدراسیون گفته بود به درخواست خود پیروانی قرار است مدیران حامی مالی پیشین تیم ملی هم برای شرح فراخوانده شوند که به همین دلیل صدور رای پرونده تا امروز به تاخیر افتاده.

حالا اما مهدی دادرس گفته که رای پرونده پیروانی همین هفته اعلام می گردد: به دلیل اینکه آبروی فردی در میان است، در حال پیگیری تمام ابعاد هستیم تا تصمیم نهایی را بگیریم. باید اعضای کمیته استیناف اجماع داشته باشند تا رای قطعی صادر کنیم. همچنین از چند شاهد دعوت نموده بودیم به کمیته استیناف بیایند که این اتفاق رخ نداد و حالا قرار شده برای ادای شرح بیایند. در جلسه روز دوشنبه آخرین مشورت ها را انجام می دهیم و به امید خدا تا خاتمه هفته رای را اعلام می کنیم. در این مدت خیلی کوشش کردیم تا جزئیات را آنالیز کنیم و اکنون نمی توانم در مورد پرونده صحبت کنم. باید منتظر بمانید تا رای نهایی اعلام گردد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "دوشنبه، آخرین جلسه آنالیز پرونده افشین پیروانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه، آخرین جلسه آنالیز پرونده افشین پیروانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید