شروع به کار هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به دستور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور جهت آنالیز اولیه آثار رسیده به دبیرخانه تشکیل شده است .

شروع به کار هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

بنابراین گزارش، کار اصلی هیات انتخاب رد و یا قبول آثار رسیده به دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر فجر است که در مرحله اولیه، آثار رسیده توسط هیات انتخاب آنالیز می گردد اگر طرح های رسیده مطابق با شئونات اسلامی و شاخص های فرهنگ عمومی کشور و تکنیک های اجرا باشد مورد قبول واقع می گردد.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره باید دارای ویژگی هایی همچون پوشیدگی کامل و جذب نبودن، داشتن سایز استاندارد و اندازه طولی مناسب(بلند بودن)، استفاده نکردن از نماد و حروفی که مروج فرهنگ انحراف بیگانه ، رعایت اصول علمی در طراحی لباس، استفاده دانش و خلاقیت طراح در حوزه الگو سازی و دوخت لباس، استفاده از دانش فنی در حوزه تزئینات فرهنگ اسلامی باشد.

این گزارش می افزاید، آزاده آریایی، مینو کریمیان، مینا پرند کنی، دکتر فاطمه بلقانی، دکتر فاطمه بهرامی به عنوان هیات انتخاب آثار رسیده به هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر انتخاب شده اند و فعالیت خود را از روز آدینه 10 بهمن ماه شروع نموده اند.

هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش 26بهمن تا 2 اسفندماه از ساعت 10صبح تا 8 شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان مصاحبه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع به کار هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید