گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید دیدار مقابل پاکستان را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم زیرا برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهیم.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ساعت فانتزی از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل پاکستان گفت: باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم زیرا برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهیم. این اولین مسابقه ما در این بازی ها بود. حضور در چنین تورنمنتی می تواند برای ما یک تجربه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در آغاز ست سوم این دیدار چند اشتباه از سوی ما موجب شد تا پاکستان بهتر کار کند. همین موضوع موجب شد تا امتیازهای بالا در ست سوم پیش برویم. ما در ست آخر بازی به بازیکنان جوان تر میدان دادیم. چند اشتباه فردی به ویژه در سرویس و همچنین چند رای اشتباه از داور به سود پاکستان کار را گره زد. فکر می کنم پاکستانی ها حدود 6 امتیاز از اشتباهات ما گرفتند و با اعتماد به نفس بهتری بازی کردند اما توانستیم در نهایت هر سه ست را ببریم.

سرمربی تیم ایران اعلام کرد: بازی بعدی ما مقابل مغولستان است. باید خوب تمرین کنیم و دیگر به بازی اول فکر نکنیم زیرا ما باید در تمام مسابقات پیروز شویم تا به قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید