کیه لینی: ساری دلبستگی عجیبی به سیگار دارد، بعد از حرف زدن با او باید دوش گرفت!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مدافع ایتالیایی تیم فوتبال راه راه پوشان می گوید وقتی با مائوریتزیو ساری صحبت می کنید بلافاصله باید دوش بگیرید!

کیه لینی: ساری دلبستگی عجیبی به سیگار دارد، بعد از حرف زدن با او باید دوش گرفت!

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مائوریتزیو ساری به دلیل عادت سیگار کشیدنِ زنجیره ای معروف است و به نظر می رسد حتی یک دوره سینه پهلویی که سرمربی پیشین تیم های ناپولی و چلسی به آن دچار شد، کافی نبود تا جلوی او را از انجام این کار بگیرد.

جورجو کیه لینی در بخشی از کتاب توضیح حال خود که به تازگی منتشر شده و رسانه های ایتالیایی بخش هایی از آن را استخراج و منتشر نموده اند، گفت: ساری شخصیت خیلی بسته ای دارد (ارتباط عاطفی خیلی قوی با بازیکنانش ندارد) و حتی با وجود اینکه یوونتوس پیروز شده تا حدود بعضی خصوصیات اخلاقی اش را کمرنگ کند اما او دچار تغییر خیلی زیادی نشده است.

وی اضافه نمود: یکی از چیزهایی که کسی نتوانسته در ساری تغییرش دهد، دلبستگی عجیب او به سیگار است. شما تنها می توانید پیش از دوش دریافت و در حالی که لباس تمرین یا بازی تن تان است، پیش مائوریتزیو برای صحبت کردن بروید، چون در غیر این صورت (پس از دوش دریافت) لباس تان غرق در بوی سیگار می گردد.

مدافع ایتالیایی بانوی پیر همچنین درباره توانایی های فنی این سرمربی ایتالیایی گفت: ساری همواره به دنبال ارائه بازی بدون نقص است، برای مثال در اختیار داشتن صد درصد مالکیت توپ در زمین حریف. این البته خیال پردازی است اما شاید همین پیگیری باعت شده تا او از پایین ترین سطح به جایگاهی که حالا دارد، برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیه لینی: ساری دلبستگی عجیبی به سیگار دارد، بعد از حرف زدن با او باید دوش گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: ساری دلبستگی عجیبی به سیگار دارد، بعد از حرف زدن با او باید دوش گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید