کیانی: پارس جنوبی می تواند پرسپولیس را شکست بدهد، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان معتقد است که پارس جنوبی می تواند در هفته آخر لیگ برتر پیروز به شکست دادن پرسپولیس گردد.

کیانی: پارس جنوبی می تواند پرسپولیس را شکست بدهد، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی، با اشاره به وضعیت سپاهان و شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: بازیکنان ما لیاقت قهرمانی در لیگ سال جاری را دارند. سپاهان در نیم فصل دوم در خیلی از بازی ها بدشانسی آورد و ما فرصت های زیادی را برای گل زدن از دست دادیم. اگر آن موقعیت ها تبدیل به گل می شدند، قطعاً همین حالا قهرمان شده بودیم. ضمناً در چند مسابقه هم بابت داوری اذیت شدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: با این حال برای قهرمانی در لیگ برتر اصلاً ناامید نیستیم و باید استقلال خوزستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی پرسپولیس باشیم. ما بر خلاف تصور خیلی ها، بازی آسانی نداریم و استقلال خوزستان چون استرسی ندارد، خیلی راحت فوتبال بازی خواهد نمود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به تقابل پارس جنوبی و پرسپولیس تأکید کرد: نتیجه این بازی هم در مشخص قهرمان سرنوشت ساز است. اگر پارس جنوبی خودش باشد می تواند پرسپولیس را در جم شکست بدهد. مطمئناً آنها نمی خواهند اعتبار خودشان را زیر سؤال ببرند و قطعاً در این بازی با قدرت به میدان خواهند رفت.

کاپیتان پیشین تراکتورسازی در خصوص اینکه تراکتورسازان در این فصل هم نتوانستند قهرمان لیگ برتر شوند، مطرح کرد: تراکتورسازی سال جاری تیم خوبی داشت و خیلی هم هزینه کرد. اگر این هزینه در سال های گذشته انجام می شد امکان داشت که این تیم به قهرمانی برسد. طرفداران تراکتورسازی عاشق تیم شان هستند و من هم به عنوان کسی که نان و نمک این تیم را خوردم، از ناراحتی طرفداران تراکتورسازی ناراحت هستم. فکر می کنم بعضی حاشیه ها که ایجاد شد به تراکتورسازی ضربه زد. امیدوارم آنها در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت تیم شان باشند.

کیانی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم قراردادش را با سپاهان تمدید خواهد نمود، گفت: تمام تمرکز من روی بازی با استقلال خوزستان است و البته دیگر هدف مهم ما قهرمانی در جام حذفی است تا طرفداران سپاهان و مردم اصفهان را شاد کنیم. بعد از اتمام فصل می توانم به خوبی استراحت کنم و تصمیم بگیرم. واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیانی: پارس جنوبی می تواند پرسپولیس را شکست بدهد، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: پارس جنوبی می تواند پرسپولیس را شکست بدهد، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید