هیلاری کلینتون: در انتخابات 2020 نامزد نمی شوم

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق و نامزد ناکام انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد که در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری این کشور نامزد نمی گردد.

هیلاری کلینتون: در انتخابات 2020 نامزد نمی شوم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت فانتزی، هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهور سال های 1992 تا 2000 آمریکا که از 2008 تا 2012 وزیر خارجه این کشور بود و در انتخابات ریاست جمهوری 2016 از دونالد ترامپ شکست سختی خورد، رسما اعلام نمود که در انتخابت سال آینده ریاست جمهوری نامزد نمی گردد.

هیلاری کلینتون، نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات 2016 که نتوانست در رقابت با دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برسد، به یک پایگاه خبری درباره نامزدی خودش در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گفت: من (در انتخابات 2020) رقابت نمی کنم.

او به نیوز 12 وستچستر گفت: البته من به صحبت کردن ادامه میدهم و قرار نیست جایی بروم. مخاطراتی که کشورمان با آن روبرو است و آنچه که در حال اتفاق افتادن است مرا به شدت آزار می دهد.

کلینتون که یک بار در رقابت مقدماتی نامزدهای دموکرات در سال 2008 رقابت را به باراک اوباما واگذار کرد، از شرایط کنونی آمریکا به شدت انتقاد کرد و گفت: کشور ما به شدت دچار تفرقه شده است و ما واقعا وارد اردوگاه های مخالف هم شده ایم، چیزی که من قبلا در کل زندگی ام شاهد آن نبوده ام.

نامزد ناکام دموکرات انتخابات 2016 آمریکا درباره دیدارهایش با بعضی نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 گفت: ما نمی توانیم هیچ چیز را مسلم فرض کنیم. ما باید واقعا به سختی کار کنیم و من هر کاری که می توانم می کنم تا به دموکرات ها برای پیروزی (در انتخابات) و بازگرداندن کاخ سفید یاری کنم.

تاکنون تعدادی از دموکرات ها نامزدی خود برای انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1398) آمریکا را اعلام نموده اند. برنی سندرز یکی از این نامزدها است. این سناتور نام آشنا که در رقابت مقدماتی دموکرات ها در سال 2016 نتوانست بر کلینتون فائق گردد، بار دیگر وارد عرصه انتخاباتی شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "هیلاری کلینتون: در انتخابات 2020 نامزد نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری کلینتون: در انتخابات 2020 نامزد نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید