مطالبات مربیان تیم ملی فوتسال پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس فدراسیون فوتبال دستور داد مطالبات کادر فنی تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی لیتوانی پرداخت گردد.

مطالبات مربیان تیم ملی فوتسال پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از دستور عزیزی خادم مبنی بر پرداخت کلیه حقوق معوقه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من به همراه تعدادی از اعضای کادر فنی فوتسال مدت زمان زیادی بود که هیچ دریافتی از فدراسیون فوتبال نداشتیم.

این در حالی است که تیم ملی با این مربی به مقام سومی جام جهانی و قهرمانی جام ملت های آسیا دست پیدا نموده بود و حالا هم این مربی، تیم ملی را برای حضور در جام جهانی لیتوانی آماده می نماید.

طبق آنالیز های اجرا شده معین شد که ناظم الشریعه و همکارانش از سال 1397 تا به امروز، مطالبات قابل توجهی از فدراسیون داشته اند و به همین ترتیب رئیس فدراسیون فوتبال، دستور پرداخت تمام مطالبات معوقه آنها را صادر کرد تا تسویه حساب کامل با اعضای کادر فنی فوتسال صورت بگیرد.

پیش از این با دستور شهاب الدین عزیزی خادم، تمام حقوق معوقه اعضای کادر فنی فوتبال و پاداش های تیم های ملی فوتسال و فوتبال و... هم پرداخت شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطالبات مربیان تیم ملی فوتسال پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات مربیان تیم ملی فوتسال پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید